teisipäev, juuli 01, 2008

James

Oh...Teate mul pole Eestis kunagi sellist meess6pra olnud nagu on mul siin James. Ta on lihtsalt nii kift ja tore - selline nagu S6BER olema peab. Ta pole kyll gei, nagu mu ema arvas, aga minu jaoks on ta kyll nagu geis6ber kellega saab k6ike teha, nt shoppamas k2ia. T2na olime hommikust 6htuni koos poodides. Kyll on tore, kui yks j6usaali kutt su kotte kannab, ma ikka shoppasin kohe sydamest. Tegelikult l2ksin ma yldse s6pradele riideid ostma, mis muidugi l6ppes sellega, et t2iendasin tublisti oma riidekappi :S Sest nemad tumedaid asju ei taha, seega sain k6ik kiftid asjad endale (H). K6ige kurvem aga oli see, et leidsin t2na oma unistuste nahktagi, soodushind 2000 krooni, mis on sellise asja kohta superpakkumine... Ja see lihtsalt ei mahtunud mulle selga, ok, selga l2ks & n2gi super v2lja ka, aga lukku enam kinni ei saanud... Ma pole nii 6nnetu tykk aega olnud :( James muidugi valas 6li tulle ja kaagutas aina: " See oli ikka t6esti vapustavalt ilus tagi & see oleks su uute teksadega nii h2sti sobinud, kas t6esti kuidagi ei andnud selga pitsida" Get off, fuck You! Ja siiski armastab minuga shopata, kuigi ma k2itun hullemini kui Naomi Campell, kui ma oma tahtmist ei saa... Nii harva n2en ma poes asja mis mulle sydamest meeldib ... Rockitsiki unistus...

Igatahes tore on omada selliseid s6pru, kellega on lihtsalt fun... Kuigi jube raske on meess6pru saada nt gospelkonterdile, kuigi ta lubas selle yle m6elda :D Ma nii v2ga tahan minna... Londoni grupp tuleb.Taaskord asi mida ma olen juba aastaid oodanud, t6elised mustad teevad t6elist muusikat:D Ytlesin kyll Jamsele, et see on nagu rock, jeesuse rock ilma intstrumentideta, aga ta siiski kahtleb... Vb suudan ma ta ema kaasa meelitada :D

Igatahes frendsid, ma t2itsin teie tellimused :D

PS! Olgu igap2ev rock'n'roll! Nt kui poes tuleb teie lemmiklugu, visake oma ostud geis6brale ja hakkake tantsima:D DNagu mina seda alal6pmata teen (H) Elu tuleb nautida! ( Loodan, et muidugi, et te olete nii lahe hull, et teie s6ber lihtsalt minema ei k6nni:D )

Love You all!

Kommentaare ei ole: