esmaspäev, juuni 30, 2008

Igatsus...

teeb head - Tanel Padar

Head v6ib ju teha, aga ikkagi mind on tabanud suuremat sorti igatsus oma s6prade j2rele, k6igi nende inimeste kes on aastatega minu ymber kogunenud ja kelle olen karmide kriteeriumite j2rgi v2lja valinud...

Ma tahaks lihtsalt korra tulla Eestisse, kallistada k6iki, loomulikult 6petada k6iki euroopalikult tervitama...kisskisskiss... ja lihtsalt paar s6na juttu r22kida...

Aga ma pean vastu :) Lihtsalt teadke, et olete parimad, asendamatud & ma igatsen & armastan Teid v2ga-v2ga!

Liis lubas mul enda k6rval magades isegi jala yle visata, kui tagasi tulen (H) See on juba v22rt lennupiletit :D Mugav tudupoos on ylek6ige, m2letate? :D

Eriti kurvaksa tegid mind jaanip2eva pildid... Suvi on alanud ja k6ik k6ige lahedamad yritused j22vad mul nyyd 2ra :(

^nneks on mul yks eriti truu s6ber, kes mulle kylla s6idab...Janika :) Armas ikkagi!

Teistele aga palavad tervitused ja ma ytlen : KUI MA TAGASI TULEN, SIIS ALLES ALGAB ROCK'N'ROLL!!!

Kommentaare ei ole: