kolmapäev, juuni 18, 2008

Lapsed

Mulle on see nanny amet tglt p2ris raske, sest teadup2rast kiindun ma lastesse v2ga kiiresti... Ja no pisem (2a) on ju minuga p2evad l2bi koos ja me oleme v2ga kokku kasvanud :P Temast saab kord selline mees, nagu mees olema peab... Iseseisev, hea huumorisoone, ilusate silmadega valgepapu mees :P

Te ei kujuta ette kui kift ta vahel olla vb, t2na nt kuulasime m6nusat rocki autoga s6ites ja tymm oli suht k6vasti ja tema oma turvatoolist kisas " K^VEMAKS! K^VEMAKS! " Siis foori taga kui roheline tuli tuleb on just tema see kes kisab " V^IDUS^IT !!!"

Ilmselt olen ma yks kreisimaid n2nnysid yldse, v6ileiba tehes tantsin ja laulan ja siis Jake seisab oma v2ikse tooli peal ja yritab oma puusi minu j2rgi n6ksutada :P

Ja wc paberiga on ta v2ga kokkuhoidlik, sest Kadri ju ytles, et peale pissimist ei ole vaja yle yhe ruudu :D Nii ta siis nyyd targutab k6igile:" Too much, only one piece!"

Yks p2ev p66ras ta p2ris 2ra, seisis 2kitselt keset 6htus66ki pysti ja hakkas k2tega kahtlaseid liigutusi tegema ja muidugi naeris omaette. Pereisa arvas, et liiga palju druge vist :D Mina arvan, et tema kosmosejutud v6ivad tulla sellest, et ilmselt on ta indigolaps ( pean seda teemat uurima hakkama )

Aga jah, ma armastan neid m6lemaid v2ga :) Missest, et unemusid on tatisemad kui m6ne mehe suudlused ja ma pean nende kotte vedama ja p2ris tihti neid endeidki, aga noh muskel kasvab :)

Ja ma olen juba praegu kurb, et see aeg l6ppeb 6ige pea... Aga ilus on m6elda, et aastate p2rast kohtudes on nad ilusad noored mehed...

Yldiselt on mul j2lle suur t6mme USA-sse, mul on see juba ammu olnud, aga nyyd oleksin t6esti valmis minema, kahjuks, aga seob mind Eestiga pooleli olev ylikooliharidus... Tagant j2rgi m6eldes oleks v6inud maailma avastada varem ja siis ylikooli minna, aga kes teab, vb siis poleks j2lle sisse saanud... Nyyd on see aeg kus tahaks ilma n2ha, aga kui just last ei tee, siis ei ole akadeemilist kuidagi v6imalik pikendada. Ja olgem ausad, mul vanust juba p2ris korralikult, kui ma peale ylikooli l6ppu ka veel kodu loomisele(sh pere loomisele ) ei m6tle, siis istun ilmselt 40selt ka k2nnu otsas, ilma kodu, pere ja korraliku karj22rita...

Aga kui mul oleks v6imalus, siis ma pakiks oma kohvri ja l2heks otselennuga Ameerikasse. L2heks pyhap2eva hommikul kirikusse mustadega tantsima, esmasp2eva 6htul kantriklubisse chillima... Ja tunneks ennast putukana suures maailmas, teades, et MINA SAAN K^IKJAL HAKKAMA! Ma ytlen, Eesti on tore koht, armas koht, aga krt pensionile vb seal j22da, praegu tahaks elust midagi enamat... Kuigi, kuigi ... mul on yks plaan, mida ma tahaks Eestis teha, yks v2ga vaimne idee, me k6ik teame, et praeguses yhiskonnas myyb vaimsus & see oleks asi, mida ma tahaks teha... Ma nimelt tahaksin luua yht keskust, arvestades, et olen maaomanik, siis reaalselt oleks see t2iest m6eldav, aga selleks juba, peab mul olema v2ga sygav kogemus, mida pakub ainult aeg ja maailmas ringi r2ndamine...

Ja mehele ma ka veel minemas pole, k6ik koguaeg kysivad :D Milline mees see viitsiks mingil hullumeelsel naisel j2rel joosta, kel ideed muutuvad iga 3 n2dala tagant... ma ei tea, mul pole 6rna aimugi mis ma teen aasta p2rast... kuigi jah kainelt v6ttes 6pin eksamiteks, aga ... see pole veel elus ju k6ik... Liigun vooluga kaasa, hetkel aga naudin ELU - sest selleks see ju loodud ongi, ma ei taha kahetseda tegemata j2tmisi...Ma lihtsalt kulgen :)

Ja muidugi 2rge unustage mulle p6idlaid hoida laup2evaks :P T2na juba pandi lava pysti - kyll mina need m2ed rockitaktis kajama panen...mmm...

well, well, well ( minu parasiits6na, mille ka Jake on 2ra 6ppinud ) on aeg l6petada...

OLGE AVATUD!

Ja 2rge unustage muuta maailma, omal veidral moel & loomulikult ainult paremaks!

Kommentaare ei ole: