laupäev, juuni 21, 2008

Lose Your Soul to rock

Just sellise nimega rekkale jooksin ma yksp2ev rannas otsa... See on ilmselt k6ige parem reklaam, mida ma elus n2inud olen.

Igatahes on kontsert ja festival t2naseks m66das ja ma olen megarahul... Ja tundub, et mina pole rahul, vaid ka teised on rahul, sest komplimente kukkus siit ja sealt, enamik olid siiski muusikud... Ilmselt festivali peaesineja rasvased musid ja kommentaar "Brilliant" silitas mu k6rva k6ige enam, sest sisuliselt sain ma olla selle super b2ndi soojendaja... Mis on ilmselge au...

Ma olen lihtsalt nii v2sinud, ag nii vaimustuses, kui Piff Jurex Jurexiga lavale astus, siis ma konkreetselt p66rasin 2ra... Nad on nagu 20 aastat lavadel rockinud ja see 2h show oli lihtsalt yletamatu... Ma ei tea vana tyyp on, aga ilmselt 40-50 vahepeal ja see kuidas ta rockib ja mis h22l tal on, see on imetlusv22rne... Vihma kallas oavarrest, aga mina aina v6tsin riideid v2hemaks ja rockisin esireas enda uhiuued valged papud sopas kinni... Mul oli nii pohhui, ma lihtsalt nautisin... Rock on elustiil ja see on see elu mis mind s2rama paneb ja 6nnelikuks teeb... Lava on see koht kus ma olen rahul ja lava esine on see kus ma end v2lja elan...

Mul oli lihtsalt nii super p2ev ja 6htu lihtsalt, muusikud k6ik tulid jutuga : supert66 ja kuna j2lle kuulda saab,tavainimesed uurisid kust ma ikka p2rit olen... No yldiselt oli reklaam u selline, et NOOR NEIU OTSE EESTIST, nagu ma oleks ekstra festivali p2rast siia tulnud :D Minu esinemise tegi m2rksa raskemaks see, et korraldaja tuli minu juurde ja ytles: " Kadri, paljud on siia tulnud Sinu p2rast, anna endast parim" :S Ja siis ilmus mingi lavamees kohale " Sinu p2rast t6steti lava ymber, 2ra pane endas pettuma" :S Kusjuures lava t6esti t6steti paar tundi enne kontserytit teise kohta, aga vaevalt nyyd asi minus oli... Ainsad p2evarikkujad olid vihm ja helitehnika...

Aga kui minu viimase loo ajal tuli lihtsalt paduvihma, siis Jurex Jurexi ajal p66rdus t2ielikuks 2iksetormiks, ilmselt sp, et Piff ytles, et see j22b vb nende 20a karj22ri viimaseks liveks... Ja teate, et kui lahkuvad erilised tuleb torm...

Elagu rock - vabadus minu hinges! Ma naudin elu - t2iegaaaaaa!!!!

Nyyd ma l2hen ilmselt kuuma vanni, sest TERVE maja on TERVE nv-se minu p2ralt...mmm... ;)

Kommentaare ei ole: