laupäev, juuni 28, 2008

^ppides kysima, saad k6ik mida vajad...

Ma avastasin t2na, et yks mu hea s6ber on mulle 22rmiselt 6nnetoov. Igakord kui ma talle kurdan midagi, mis on mul tohutult sydamel & halvasti, siis t2pselt 24h jooksul saab minu mure lahenduse, kusjuures s6ber ise ei tee peale kuulamise midagi. Ja alati kui ma ka kurdan, siis ma tean, et reaalselt ta ei saagi aidata. Lihtsalt nagu 6eldakse, jagatud mure on pool muret v mis iganes see vana inimeste tarkus ytleb. Aga mulle meeldib ka selle konkreetse s6bra elumoto, et kui midagi v2ga tahta, siis need tahtmised materialiseeruvad. Ja see on v2ga 6ige tegelikult... Kui Sul on midagi sydamel, midagi mida sa v2ga soovid v6i vajad ja sa m6tled sellele koguaeg, siis asjad hakkavad liikuma... Inglismaale tulek polnud juhuslik, olin seda pakkumist oodanud juba u pool aastat, mitte kyll vb sellisel moel, aga ma teadsin, et pean minema...

Nyyd tekkis mul siin uus mure, nimelt kitarrist kellega tegin festivali tarbeks koost66d pole tegelikult akusti m2ngija ja kuna ta on olnud u 3-4 b2ndis siis tema on oma pubituurid l2binud ja ilmselt pole huvitatud minuga nv-stel seda ametit pidama. Ja sellest murest ma r22kisingi oma s6brale... u kell 10pm, sain smsi... Leidsime Sulle kitarristi, ta just laulab minu k6rval ... Kui oled huvitatud, siis tema tahaks Sinuga v2ga kohtuda. OKEY! Why not, eksole... Ja nyyd tulebki ta j2rgmine n2dal kylla, et minuga kohtuda, mind yle kuulata ja sobivusel mind aidata... Sest eniveis k2ib ta ise ka pubides laulmas & tal poleks midagi selle vastu, et mind saata. PS! p2eval on ta ment - haah!

Ja nii ongi elus paljude asjadega, et kui miski justkui hakkab viltu minema, tuleb kohe hakata m6tetes t66le, et leida lahendus... Reaalselt olin valmistunud raskeks ajaks, et leida sobiv inimene, raskeks sellet6ttu, et ma ei tunne siin ju kedagi... Aga n2ete, kui sul on vaja abi, siis see vb sulle lausa ukse taha kukkuda... Nii nagu tuli UK pakkumine mulle otse koju k2tte...

Muideks, see sama s6ber, on mulle lisaks paljudele muudele headele n6uannetele 6elnud kunagi ka seda, et majast ei tasu kunagi lampv2limusega v2lja minna. V2ga 6ige! Yldiselt ma olen v2ga mugav inimene, teksad, pusad, papud... Kusjuures mida ma tahan tglt 6elda MUGAVUS ruulib ja 2rge hakkake endale m2gises keskonnas tikke alla ajama vms, aga v2iksed detailid loevad... Ajasin oma dressid selga, aga tegin korraliku soengu p2he ja l2ksin poodi. Tervislike eluviiside nimel otsustasin auto koju j2tta(blaa-blaa, tervislikud eluviisid - ise ka ei usu, tglt elab siin naabruses yks kena mees lihtsalt :D vaja on asja teha ja joosta l2bi t2nava 3 korda p2evas ). Ja uskumatu mida v6ib korralikult kammitud soenguga saavutada... 1 km peale, pakkusid 3 autot kyyti, ahjaa, yks pidas kinni ja kysis ilmselgelt v2ljam6eldud kysimuse( a'la kus pood asub, no kui sa siin v6hikas oleks, siis sa ei s6idaks suvalise heki vahel + mul oli toidukott k2es) ... Palju naeratavaid, r66msaid ja abivalmeid inimesi ja k6ike seda korralikult s2titud soengu p2rast... Iga p2ev olgu p2ev "punasel vaibal". Selleks, et olla s2rav, ei pea olema Sarah Jessica, kes kannab miinus kraadide juures ka minikleiti, piisab vaid kui mugavusele lisada naeratus ja t6mmata kamm l2bi juuste. NII LIHTNE SEE ONGI!

Ole Sinagi just t2nase p2eva staar!

Kommentaare ei ole: