teisipäev, juuni 17, 2008

Eesti - noore inimese maa

Oi ma m2letan seda aega millest on nyyd 3 kuud m66das, kus inimesed kaagutasid: " Sa j2tad ylikooli pooleli,l2hed Inglismaale suurt raha taga ajama" Blaa-blaa, suu kinni, kui elust midagi ei tea! Esiteks on mul ylikooolist akadeemiline v6etud ja teiseks raha ma ei teeni(m2rkimisv22rselt), aga see kogemus mis ma olen siit saanud, see aeg, mille olen ainult iseendale pyhendanud ja see iseseisvus, mille olen saavutanud on t6eliselt hindamatu... Lisaks sellele olen esitanud enesele miljoneid raskeid kysimusi ja vastused aina voolavad minu sydamesse...

Tegelikult ma m6istsin t2na, et kuigi Eestis on asju mis mulle vastukarva k2ivad on Eesti siiski noore inimese jaoks k6igi v6imaluste maa... Haridus mis me sealt saame on hindamatu... V6imalus end ja oma andeid n2idata on super... Ma k2isin t2na linnas jalutamas & yhe shopingukeskuse ees laulis ja m2ngis kitra yks vanem mees... t6eline rock, milline h22l, mis kandis teda yle terve t2nava... Ja seal ta siis seisis sandikopikaid korjates, samas kui Eestis p22sevad lavale ka paljud lauluoskamatud... paljud need, kes on lihtsalt saanud n2gu n2idata televisiooni... Eesti on v2ike, Eestis on lihtne end n2idata. Mul on endal on laup2eval kontsert ees, ma tulin siia ja sain kuu ajaga v6imaluse end t6estada... samas kui on inimesi, kes on 20aastat laulnud, teevad seda paganama h2sti ja endiselt t2navatel...Tunnen lausa syymepiinu...

Samas kui neid inimesi poleks, siis vb j22ks 2ra meie argisest p2evast see WoW moment, ma kepslesin r66msalt k6rv endiselt kikkis & p2ike silitamas jalas22ri...NAUDING!

T2na juhtus ka m6nus seik yhes poes, raadiost hakkas 2kitselt m2ngima yks vanamoodne tantsulugu... ja inimesed minu ymber hakkasid r66msalt puusa n6ksutama, m6ni lausa kaasa laulma, m6nel ilmus lihtsalt muie n2ole...No mina hakkasin peaaegu et naerma... See oli lihtsalt nii armas vaatepilt...Poet2is r66msaid inimesi - elu on ilus!!!

Armastan!

Kommentaare ei ole: