neljapäev, juuni 26, 2008

Mehed on...

SEAD! Ja naised, keda see veel yllatab on lihtsalt rumalad. Ilmselt mina sain oma vitsad k2tte juba 14a kui ma kuulasin ka VALLALISE mehe juttu vallalisest elust ja seej2rel ujusid v2lja nii naine kui laps( siis tuli jutt, et tema ei usu, et see on tema laps yldse) . Veider on see, et mehed on kohe nii sead, et nad oskavad v2ga edukalt paralleelselt suhteid pidada... Eriti kui naised on erinevatest linnadest... R22kimata sellest, et ma oma elus iial longdistancesuhet ei harrastaks... Enesepettus! Ausus on t2nap2eval omadus, mida ei kohta just igap2ev...

PS! Oma tytred panen ma tuppa kinni selles eas, las m2ngivad nukkudega:D

Kui ma p2ris ausalt ytlen, siis ma pigem sebiks teadlikult n6 seotud mehega, kui ette enda meelest r2igelt omaks kedagi, kes samal ajal omakorda omab vb veel 10 naist. Seotud ehk tihti ka n6 puuris mehed on yldse naljakas n2htus. Lapsi kooli viies kohtan ma igat sorti vanemaid, kohe aru saada, kes on naise tuhvli all, kes mitte... Ketistatud mehed jagunevad 2ks, yhed on vagurad ja vaiksed, alati hirmunud pilguga, ei julge astuda ega istuda, sest Pr. fuuria vb naabrinaiselt selle kohta kuulda ja kodus panniga l2bi peksta. Teine sort on need, kes majast v2lja saades elavad end teiste peal v2lja, olgu kolleegide, s6prade v laste peal a'la kui kodus k2seb naine pesu pesta, siis kodust v2lja saades s6idan oma bemmiga teil k6igil yle varba, sest out of house olen mina BOSS.

Siit ka 6petuss6nad naistele, kui te tahate, et teie mees poleks luuser v pomo, keda kogu kyla kardab olge ise ka m6istlikud naised ja laske mehel olla mees. Mul oleks lausa alandav omada luuserist tuhvlialust, kes laseb endaga keksu m2ngida.

Mulle meeldivad paarid, kus on n2ha v6rdsust, mitte 2 k6va kivi kes yksteist jahuks jahvatavad ja mitte ka ebav6rdne kooslus( dominantse osapoolega suhted ) , vaid just need inimesed, kes suudavad naabreid h2irimata kompromissile j6uda.

Yhes6naga, 2rge uskuge igasugu mehi, kes Teile ilusat juttu puhuvad, meest 6pib tundma ainult ajaga ja ainult tegude j2rgi...

Ema Kadri

Oma emast r22kides...mulle meeldis tema suhtumine kui talle t2tokast r22kisin: " Okey, aga kuule, 2ra Sa mingit nime kyll lase teha" hahahahah- Ei EMA, ma tahan lasta oma kannile t2toveerida " Love You MART (vms ) forever!" :D Ilmselt saan siis t2toka alles 85selt, sest ega neid MARTE pole nii v6tta :P Kerge arvutus ytleb, et kui 100a elaksin, siis vb 15a taluks 2ra ka m6nda meest, nii, et vb kasutada kyll v2ljendit "Forever"

Kommentaare ei ole: