neljapäev, juuni 19, 2008

M2lestused...

Igatsus - see on nagu lein...Peale u 3 kuu m66dumist hakkab k6ik kohale j6udma ja hakkavad meenuma asjad, mida vb muidu ei m2letanudki, v6i v2hemalt ei meenutanud v2ga tihti...

T6elist leinaaega olen ma muidugi vaid korra elus tundnud, see oli siis kui mu vanaisa suri... Kuigi olen ilmselt varemgi 6elnud, et see aeg polnud minu jaoks v2ga raske, sest olen alati tundnud, et sydames on ta minuga... Aga vahel murdusin ma kyll, kui taipasin, et on asju, mida sa kunagi enam kogeda ei saa, kasv6i kallistused... K6ik muu on aga m2lu k6vakettal...

Tegelikult on minu t2na meelde tulnud m2lestused palju naljakamad ja r66msamad ja kindlasti mitte vanaisale uhkust valmistavad...

Mulle nimelt meenusid t2na need korrad, kui ma olen omadega v2ga l6rris olnud ja alkoholiga liiale l2inud :D 6nneks ei juhtu seda tihti, sest teadup2rast olen ju mina see seltskonna kaine m6istus, aga ometigi ma meenutan muigega k6iki Liisu synnip2evi, kus ma kella 7eks kustunud olen ja siis 66sel kell 11 toibun ja viimaste tugevatega hommikutundideni tantsutan :D V6i kord kui ma mingil p6hjusel nii sooda olin, et mu ex mind yle 6la viskas ja klubist minema viis :D Kui ma 6ieti m2letan, siis ta lausa palus, et end t2is jooksin, sest teda v2ga huvitas milline ma siis olen... Ilmselt tal oli naljakas, mul hommikuseseisuga mitte... Igatahes mulle teeb nalja senini see toon, kuidas mu s6brad neist kordadest r22givad :D Teate, ma igatsen Teid, 6nneks pole see lein ja varsti olen ma tagasi...

Samuti meenus mulle t2na minu 20-es synnip2ev, kui ligi 30nd inimest pysti t6usid ja mulle synnip2evaks laulsid... Ma meenutan seda hetke siiani pisar silmis, sest siis ma sain aru, et mind on 6nnistatud t6eliselt paljude vapustavate inimestega...

Ma tahaks tegelikult nii tohutult yhe korraliku peo maha pidada, t6elise Kadri stiilis peo, mis sisaldab paari head koksi ja kella 12st alates VETT, VETT, VETT, mille k6rvale hommikul 5ni tantsu vihuda...

Ja sauna tahaks ma ka, need lollakad segasaunad, kus saab alati nalja, meemassaazi ja rootsi siidrit... Olgu see saun siis Liisu juures Taevaskojas v minu lemmikkohas S2nnas... Oma parimate s6pradega on need alati olnud erilised...

Vahel on mul tunne, et inimesed arvavad, et olen mingi pyhak vms, EI, ma olen t2iesti tavaline inimene, vb oma p6him6tetega, aga samas ma olen seda meelt, et piire ei tohiks seada ei yhiskond ega religioon. Ma pean ennast usklikuks inimeseks, ma pean ennast korralikuks tydrukuks, aga samas ma ei loobuks mitte kellegi moraali lugemise tagaj2rjel korralikust saunast v kvaliteetsiidrist... Ja kuigi ma vihkan inimesi, kes alkoholiga piiri ei pea, siis kord aastas ennast t2iesti rihmaks t6mmata on FUN!!!! Loomulikult turvalises seltskonnas...

Elu tuleb nautida ja piirid tuleb endal seada just nimelt enda isiksuse p6hjal...Mina ei taha kellegile meeldida, mina ei taha elada kellegi teise moraalikoodeksi p6hjal, mina tahan olla mina ise ja kas te ka teate kui hea tunne on olla oma s6prade poolt armastatud just sellena, kes olen... mitte sellena kes tahaksin olla. Minu tutvusringkond on v2ga erinev, kui tahaksin k6igile meeldida, peaksin olema mitmen2oline ja kahepalgeline... ma ei taha seda olla, olen 6elnud k6igile, v6tke mind sellisena nagu olen v astuge minu elust v2lja...

Jah... minu s6brad on asendamatud. K6ik inimesed, kes on mu ellu sattunud on olnud erilised ja omal moel mind m6jutanud... Ja Timo ( Varik ) kui Sa kommenteerisid minu suhteid, et mul pole 6nne olnud ja valed valikud on koguaeg olnud, siis ma ytlen Sulle mees, ma arvan, et parimaid valikuid poleks ma oma elus osanud teha ega tahtagi... Minevik ei hoia mind kinni, aga on 6petanud ja k6ik mis on mu elus olnud pole olnud avalik eputamine vaid 6ndsus mulle, mitte teistele...Ma ei ole kunagi tahtnud noore inimesena olla ametlikult seotud - see ei sobinud minu elustiiliga. Ma olen VABA LIND... k6ige 6nnelikum lind... K6ige kaunimate m2lestustega lind ja nyydki elan oma elu nii, et oleks mida m2letada, et poleks mida kahetseda...

Ait2h k6igile, kes te olete minu minutid, tunnid , p2evad ja aastad elamisv22rseks teinud...

Kommentaare ei ole: