pühapäev, juuni 15, 2008

LASE VAIM VABAKS!!!

M2letate veel mu eelmist blogisissekannet...Ma r22kisin seal armastusest & see teema on mind aastaid juba k6itnud - teema mida on uurinud psyhholoogid, filosoofid, millest r22gib piibel... Pole inimesest kes poleks selle teemaga kokkupuutunud, pole kedagi keda see ei huvitaks v kellele see korda ei l2heks. T2na alustasin uut raamatut ( vanasti ma vihkasin lugemist, nyyd teen seda kirega ) ja see algas Sokratase tsitaadiga( ilmselt ei vaja Sokrates tutvustamist eksole ) " Inimene, kes tegeleb armastuse saladustega, on yhenduses t6e enda, mitte selle peegeldusega. Teades seda inmloomuse 6nnistust, saab armastus su k6ige paremaks abiliseks"

Mulle meeldib see tsitaat, sest see v6tab minu jaoks kokku k6ik minu arusaamad - usud, uskumused, terve inimloomuse ( vaimust fyysilise kehani )et k6ik see baseerub armastusel...

Ja mis k6ige imekspandavam, kogu 2 lk sissejuhatust r22kisid sellest, millest mina oma eelnevas sissekandes, et K^IK pole armastus ja v2hesed saavad seda kogeda... Enamik inimesi elavad siiski fyysilise keemia alusel koos... Teate kyll liblikad k6hus ja muu s22rane v2rk. Millega ma tahan j6uda oma j2rgmise v2iteni hea suhte aluseks pole alati ARMASTUS... kui k6ik muu klabib siis vb ikka toimiv suhe olla, iseasi kas see on pysiv( eriti elutormilainetes) :) Veel yks hea tsitaat: " armastusel pole piire, see ei saa olla surutud rusikasse, kui rusikad sulguvad, on need tyhjad, kui need avanevad on olemasolev sulle k2ttesaadav" :)

Ja veel... Ma aus6na armastan seda p2eva mil siia tulin... Otsima iseennast ja oma daemoni ehk siis seda suunda mida Sind on elus m22ratud tegema, t2hte mis sind juhib, motiveerib, inspireerib...

Kirjutamine on minu kirg, aga selleks, et seda h2sti teha, pean ma uskuma endasse ja sellesse mida ma r22gin... Ja selleks, et oma uskumustele kinnitust & t6estust leida olen ma 6ppinud l6puks lugemise 2ra :P

Ja yldsegi, 2kki ma t6esti olen eluaeg vale asja 6ppinud v vales kohas elanud...J22n enda elumoto juurde: " Lase vaim vabaks" mis teisis6nu t2hendab, et l2hen vooluga kaasa ja naudin elu, mis on osutunud t6eliseks seikluseks! :)

Kommentaare ei ole: