reede, juuni 27, 2008

Booh!

R22kisin t2na mina s6braga msnis juttu... Tavalisest p2evast eristas vaid see, et olin end riidesse saanud ja vihmase ilma t6ttu, ei huuverdanud v triikinud ma pool alasti pesu... Igatahes istun siis mina rahulikult kui 2kitselt avastan, et mingi redelitega auto saabub 6ue peale... Ok, kuna mulle ei meeldi v66rastega suhelda otsustasin teeselda, et mind pole ja j2tkata naiste/meeste teemat oma s6braga... KUI "KKI... vaatan paremale ja kogu aeken valget vahtu t2is... vaatan uuesti ja mingi mees vaatab mulle otsa :D Ma hakkasin niimoodi naerma, et p66rasin end seljaga akna poole, sest tyyp ilmselt oleks muidu mind segaseks pidanud :D L6puks jooksin suurest naerukrambist k66ki ja oh 6udust redeliga mees vaatas ka sealt aknast sisse :D Terve maja oli ymberpiiratud lappide & redelitega meestest :D KURADI AKNANYHKIJAD MA YTLEN!

keegi v6iks hoiatada noh!

Kommentaare ei ole: