laupäev, juuni 28, 2008

Ideaalne mees




Hiljuti ma kuulasin oma s6branna arvamust minu meeste maitsest... " Sulle Kadri meeldivad 2te sorti mehed: moosin2od v t2toveeritud muusikud, ja no valged kaunad peavad jalas olema " :D hahahah. Viimane m2rkus on muidugi p2ris 6ige... Aga yldiselt, kas tegelikult on olemas ideaali v maitset... Ma v6in 6elda kyll, et brynetid on mu maitse, aga kui ma 2 korda j2rjest olen k2inud blondiga, mis siis saab? Siis ma nagu s66n paprikat, kuigi mulle paprikas ei maitse? Aga tegelikult ma tahtsin r22kida yhest n2itlejast, kes on kehastanud yhes teleseriaalis minu ideaalmeest. Just nimelt kehastanud, mitte, et see n2itleja ongi minu ideaali n2idis. Robert Downey Jr. ehk Larry, keda ta kehastas, oli l2binisti aus ( pani peaaegu k6rvale, tunnistas silmapilkselt yles ) , 22rmiselt intelligentne (sarjas kehastas juristi ikkagi), suurep2rase huumorisoonega ( sh m6nusalt sarkastiline ), armsa olekuga ( siiras, r66msameelne - saad mida n2ed tyyp ) ja lisadena kaasas suurep2rane laulu ja tantsuoskus. Ja ei kandnud ei valgeid papusid, ega omanud silmn2htavat t2tokat. Nii, et kallid teoreetikud... Mul pole maitset, mul on syda selle jaoks ;)

Aga need on need omadused, mis mehel PEAVAD olema lisaks loomulikule sarmile( lisam2rkus filoloogidele - krt, mul pole t2pi ja katuset2hti, see siin ei l2he seega kirjavea hulka )
PS! Pildil olevaid kortse 2rge pange t2hele, mida vanem vein, seda parem ;)






Kommentaare ei ole: