laupäev, juuli 19, 2008

Joomarlusest

Teate mul on lihtsalt turi nii pysti ja ma l2hen aina rohkem n2rvi, kui ma m6tlen kuhu me oma yhiskonnaga j6udnud oleme. Kaine peaga ei seksi, kaine peaga ei tantsi, kaine peaga peole ei l2he ja kui piknikule laup2eval l2hen, v6tan laua viina & morsi kaasa. KAS SEE ON ELU V ASI!!!??? Massiv66rutust on varsti vaja - inimesed ei oska tavap2raseid asju enam ilma joobes olemata teha. " Mul on kainena peol igav", "Ma ei tunne end voodis kainena enesekindlalt" "Mu elu on nii jube, et ilma joogita ei saa seda kyll elada"- tehke teene ja laske end maha siis! Yks 2heseid asju, mis mind tulivihaseks ajab on just see teema. Ma ei ole padukarsklane, aga minu jaoks pole probleemi, minna v2lja ilma, et ma ennast segi ei jooks. Mulle t6simeeli hakkab tunduma, et inimesed, kes ilma kohe yldse ei suuda on juba alkohoolikud - see on s6ltuvus.Vahet pole, et sa vb ei joo igap2ev, aga kui sa ei suuda lihtsalt yhte nv-st m66da saata nii, et naudid melu kainena, siis siin ma n2en kyll juba probleemi.

Eile k2isime Lauraga peol. Meil need koos pidutsemised l6ppevad alati kummaliselt v mingi h2daga. No algas juba pisike vaidlus sellega, et mina ytlesin, et mina ei kavatse ennast enne pidu kyll juba pehmekeelseks juua, eriti kui ma pean seda v2ljas vihma k2es tegema. Nii kui tema muidugi juba viina poole k2e sirutas, ytlesin, et unusta 2ra, sest eelminekord kui sa sooda olid, l2ksime peaaegu kaklema, v6ta mingi v2ike normaalne jook. No 6nneks piirdus ta siis 2 v2ikse veiniga.

No esimene pool m66dus suht kenasti. L2ksime siis kluppi, Ja seal hakkas pihta, tema kutt, kes on mul viimsed n2rvid juba 2ra s66nud saatis j2lle koguaeg messe : " Mis teed , kus oled?" Mida facki! No krt! Kus siin olla on, peol oleme, mis siin teha, tantsime!!! Mul on lihtsalt t2ielik allergia meeste vastu, kes ei oska oma paari tunniga midagi peale hakata ja ei lase teisel poolel midagi rahus teha. Loomulikult siinkohal, see on ikkagi Laura elu & tma valik jne, aga no ma olen selle l2bi teinud ja elanud. Kallid inimesed, 6ppige andma oma partnerile hingamisruumi ja uskuge, ta on rohkem Teie kui arvata oskate. Oma liigse seljaselamise ja armukadetsemisega ainult lykkate inimest eemale.

Mina muidugi vajusin tantsup6randale ja Laura tuli ka, ainus probleem oli, et kuna ta kandis kontsi ja oli nendega pika maa maha vantsinud, olid tal tekkinud villid ja ta hakkas valust vinguma. Oi plj2t, ma olin nii vihane, sest ilmselgelt mina k2in peol ennast maha laadimas ja seda tantsimisega, aga eilne 6htu muudkui ainult keris pingeid... L6puks ma ytlesin, et davai, ma saan aru, sa ei saa jalgadel seista, l2hme siis koju 2ra, saab su krunke ka rahu ja on 6htu l6petatuks tunnistatud. Ma saanarui naised tahavad k6ik head v2lja n2ha jne, aga mina olen juba selle selgeks saanud, et ma armastan tantsida hommikutundideni & sp ma valin ka vastavad jalan6ud. Ma ei peagi olema klubi kaunitar, ma teen asju enda jaoks.

Siis ma suutsin endale mini magneti veel sappa saada. Selles suhtes, mehed on kyll igal pool yhesugused, ma ei taha kunagi olla ebaviisakas, kui kutt just otseselt ei k2perda, siis ma ikka p6lvega munadesse andma ei hakka, aga vahel on kyll tunne, et viisakast ytlemisest v kehakeelest mehed aru ei saa. Vaja ikka hakata k2est kinni kiskuma ja vedama ja tantsup6randal ymber tiirelda ja ruumi ja n2rve raisata. ( PS! Kodus sai sai otsa & ma olen n2ljane, sellest ka t2nane kuri toon :D ) Ma saan aru, et v66ras mees ei tea, ega saagi teada, aga minu puhul kehtib vaid yks reegel : MINA VALIN OHVRI, mina pole kunagi OHVER!

Kommentaare ei ole: