pühapäev, juuli 13, 2008

Mees & naine - s6brad?!

Lõpetasin just ühe artikli lugemise, mille põhiküsimuseks oli: Kas mehe ja naise vahel saab olla lihtsalt sõprus? See igivana küsimus, mille kallal minagi olen pead vaevanud nii kirjaniku kui inimesena. Nii palju argumente, nii palju musta, mida saab valgeks rääkida ja vastupidi.

Tihti peitub vastus selle küsimusele erinevas vaatenurgas. Ühelt poolt võttes on mul kuhjaga sõpru, kellega pole mul midagi olnud( ma pean silmas häid sõpru, lähedasi sõpru ), teisalt jälle alati tagasi vaadates ja mõeldes, küsimus pole niivõrd olnud võimaluste puudumises, vaid lihtsalt enda suhtumises sõprusesse. Artikli kirjutanud ajakirjaniku väitel on naised lihtsalt nii fantastilised olevused, et kui Sa juba kogu nende muresid kuulata viitsid ja neile natuke ennastki avad ja on teatud intiimsus, siis lõpuks tahad Sa ikka teda „panna“. Ühest küljest võib seda võtta kui ühe seksusuksu arvamusavaldust, teisalt, kust mina tean mida minu nö südamesõbrad mõtlevad. Olgem ausad pole just väga raske meestel pead sassi ajada, olgu nad siis sõbrad v mitte.( vb impodega on veidike keerulisem ). Aga siin tulebki ilmselt mängu suhtumine: Kas ma tahan oma head sõpra õrritada v mitte, kas mu hea sõber laseb mõistusel paariks tunniks kodust ära minna või ei. Samamoodi on tagajärgedega, ilmselt väga paljud on maganud oma mõne hea sõbraga ja kuidas see sõprust mõjutab on juba eraldi teema. Vahel on nii just lihtsam, sest mõlemad teavad, mis laadi suhtega on tegemist. Kui naine v mees kasutab teist poolt seksi eesmärgil ära ja teisel on tunded mängus siis on asi palju inetum.

Kui ma mõtlen 4-5 oma parima sõbra peale, siis ma ei saa öelda, et keegi oleks neist ebaatraktiivne. Ma tean seda juba sellepärast, et naised on mind eluaeg kadestanud minu parimate sõprade pärast. Tõsi, nad kõik on äärmiselt hea välimusega, stiilsed, heasüdamlikud, andekad ja intelligentsed. Aga samas selleks, et oleks midagi enamat, olgu siis lihtsalt füüsiline suhe v midagi sügavamat, selleks on vaja erilist tõmmet. Ilmselt minugi parimad sõbrad on kujunenud läbi mingi magneti, esmase tõmbe, aga kui sellega ei kaasne seda X-faktorit, siis just need mehed jäävadki meie headeks sõpradeks. Mul oli kunagi juhus ühe väga erilise sõbraga, kus me peale aastaid kestnud sõprust mõtlesime, et äkki meie vahel on ikka mingi tõmme. Sina oled tore ja äge ja mina olen tore ja äge ja äkki on meil koos voodis ka tore ja äge... Aga sellest sai mulle õppetund kogueluks, kui Sul on inimesega mingi vaimne suhe, mida Sa nimetad sõpruseks, siis ära hakka mitte üritamagi, pool outfiti oli juba mõlemal seljast kadunud, kui lõpuks tõmbasime riided tagasi selga, pooleli jäänud striptiisiga see asi katki jäi. Mina ei suutnud, tema ei suutnud... Ja ometigi ma tean, et s6brannad annaksid elu, et selle mehega magada. Siiani oleme ühetiimi inimesed, jagame vapralt kahvlit ja nuga, räägime naistest, räägime meestest. See vahejuhtum ei mõjutanud kunagi meie läbisaamist, pigem oli see tuleproov, nüüd me teame, et ei juhtu, et oleme mõlemad abielus ja ütleme kaasadele, et lähme kohvi jooma ja tglt käib räigem seksiralli.

Kõlagu see kui jaburalt tahes, selleks, et saada head sõbrad, usaldusväärsed sõbrad, südamesõpradest meessõbrad, peab olema intiimne väljakutse, et kohe kindlaks teha, kas te saate olla lihtsalt sõbrad või ei... Ilmselt muidugi jätkub ohtralt ka naisi, kes toetuvad elus tõele : „ Ka sõbrad seksivad“ ja seksivadki, aga see pole siiski sõprus sõpruse mõttes – see on alati enam kui sõprus ja selliste sõpradega peavad mehed oma naisi välja lastes küll väga ettevaatlikud olema.

Seksusuksu artiklis oli mõtlemapanev lõpp. Tsiteerin: „ Us guys despair when a girlfriend says, i’m going out for a couple of drinks with Carl tonight!, Who’s Carl? And she says, Just a friend! Please, Carl wants to shag you! Do you know why i know? Because I am Carl – we’re all Carl! So what I want is a girl who says, Do you know what? Im going out for a drinks with Carl, I know he wants to sleep with me but Im not going to let him because your my boyfriend. I be like , Cool, babe – enjoy yourself. Thats what I want when it comes to girl/guy friendship. A bit of honesty!“

Mõnes mõttes nõustun ma eelkõnelejaga, tõesti kõigil meil on mees/naissõbrad ja partneritele üldjuhul need asjad väga ei meeldi. Eriti kuna kui mõlemad sõbrad on olnud samal ajal vallalised, siis vb nende minevikus nii mõndagi olla. Aga on üks oluline tõik mehe ja naise sõpruse juures... Kui ühel on olemas partner, keda ta tõeliselt armastab, siis sellisel juhul mina usun sõprusesse mehe ja naise vahel. Sest vahel me vajame kedagi, kellega rääkida, kes tunneb mind hästi ja on samas kõrvalvaataja rollis ja samast soost minu partneriga, sest meessõbral on palju lihtsam nõu anda. Oma eelmises suhtes oli mul teemaks see, et miks mul on vaja oma sõpradega kohvi joomas käia, eriti ohtlikuks pidas mu eks neid, kellega oli mul mingit moodi sügavam side olnud. Aga kas suhte point ei seisnegi usalduses? Kui ma olen Sinuga praegusel ajahetkel koos, miks ma peaks keppima lambist oma parimat sõpra. Viimastel aastatel olen juhtunud deitima meestega, kel on lapsed... Suhteliselt loogiline, et neil on ka eksid ja nö lasteemad. Kes olen mina, et hakkan kaagutma, et Sa ei tohi oma lapse emaga suhelda. Vb on nad ammu lahku läinud, aga paljud eksid jäävad sõpradeks siiski ja ma ei näe selles midagi erakordselt imelikku. Kuigi eksid ja nende magnetiline tõmme on teema mille juurde tulen tagasi kunagi hiljem.

Tänase blogi võtmeküsimuseks jääb siiski, kas mehe ja naise vahel on võimalik lihtsalt sõprus ja minu vastus on, et kui neil puudub X-faktor, nad on läbinud intiimsustesti ( pole 2kesi sauna jäädes kohe üksteise otsa karanud ) siis jah, sõprus on võimalik!

Ja siinkohal tervitused mu parimatele sõpradele!!! Armastan!!! Ma loodan, et Te fuuriatest naisi ei võta ja ikka ja alati saan teiega kinno minna, kohvikus kolada v midagi muud kifti ette võtta, sest kes on Sinu eit et tuleb sind keelama!? Mina tunnen Sind kauem, mina aitasin Sul teda sebida ( õpetasin kuidas naisi mõjutada ) ja kui sa võid Kallega õlut juua kord kuus, siis heaga lubagu su mutt ka Kadriga teed kord kuus lürbata.

Nagu ma eelpool mainisin, mul on kõige kiftimad sõbrad ever, olgu Jumal nende eest tänatud!

Oma campimise ajal mõistsin eriti kui oluline on see side minu ja minu sõprade vahel. Ma tahan alati olla kursis nende elus toimuvaga, tahan istuda nende pulmas esireas ja minna katsikutele kui sünnivad nende esimesed lapsed. Sõprus – see on imeline nähtus, olgu su sõbraks mees v naine!

Kommentaare ei ole: