laupäev, juuli 26, 2008

2pardused

Mina ei saa aru, ma ikka suudan igasugustesse lollidesse olukordadesse sattuda. Eile nt, toppisin oma koti tr2na t2is, t6mbasin luku kinni ja siis see kuradi lukut6mbamis jublakas kukkus lihtsalt 2ra. V2ikest 6huauku ka polnud kuskil ja meil just tantsumaraton pooleli. Sisse enam ei lastud kuhugi ( teadup2rast ma olen ju see h2sti s2ilinud tegelane, keegi ei usu, et 18 olen :D ). L6puks siis tulid mingid tyybid liini ajama, meiega on v2ga lihtne ju juttu alustada - "Kust Te p2rit olete?" Ja s6na Estonia kuules muutuvad Inglise mehed t2iesti p66raseks, hakkavad k2si plaksutama ja jenkat tantsima ja h6iskavad ESTONIA ESTONIA :D Mille p6hjust ma ilmselt ka tean :D Kuulujutud r22givad, et oli kord mu hea tuttav sattunud r22kima kellegiga teemal, et on Eestist & mees oli 6elnud sellepeale, et " Oh I was there one time, my best blowjob ever!" haahhahaha. Ja kusjuures seda on r22kinud nii eestlastest, kui inglastest mehed, et selles osas on kohalikud naised t2iesti v6ssa :D Sellegipoolest ma ei saa aru kuidas selline asi saab rahvusega seotud olla... L6ualuud on meil u samad ja ma ei m2leta, et Eestis oleks toimunud kunagi erilist seksrevolutsiooni, kus k6iki naisi p6lvkondade viisi oleks 6petatud, kuidas ...

Eniveis, tyyp yritas mu kotti hammastega avada, ei 6nnestunud siis ytles, et l6ikame noaga lahti, yeah right, ma hakkan nahkkotti noaga lahti l6ikama, ega see mingi cosmoga kaasa saadud rannakott pole...prr. L2ksin siis mina mingisse v6ileiva baari ja mingi tsikk seal tsurkis ja vusserdas, aga lahti ta sai, loomulikult on kott rikutud ja ma pidin terve 6htu tsekkima, et keegi mu asju lihtsalt v2lja ei v6taks.

Eile oli aga muusm6ttes super 6htu. T2iega sai tantsida, k6ik kohad k2isime l2bi, isegi mingisse gaybaari sattusime vist, sest kui igal pool oli parv mehi ymber kui tantsima j6udsime, siis seal neil vendadel oli ikka v2ga pohhui, need olid omavahel nii ametis, et naisolevused isegi ei h2irinud neid, p2ris huvitav kogemus.
Maarja meest ma ei j6ua muidugi 2ra kiita, ilmselt m6istus tuleb meestel aastatega. Mitte yhtki smsi v k6net ja 66sel 3 paiku tuli veel ilusti naisele j2rgi ja viis mindki koju. Ma ei ytle, et sellised mehed on tuhvlialused, ma ytlen, et sellised mehed on aru saanud ilmselt, et kui Sa naist ei usalda ja ei luba tal vahel hingata v s6brannadega v2ljas k2ia, siis oled sa sellest naisest ilma ka. Minu meelest on see tohutult sympaatne ja armas, kui mees oskab olla m6istev ja ei pista naist puuri. Muidugi mehed on siis t6esti nagu takjad, aga kui naine l2heb v2lja p6him6ttega, et "Get Lost Nigga!" ,siis ei ole probleemi. V22rt mees tuleb ja toimetab oma naise veel turvaliselt koju ka. Vot selliseid pisiasju j2lgige oma partnerite juures...

Kommentaare ei ole: