esmaspäev, juuli 07, 2008

Elu nagu Ally McBealis

Kuna t2pselt sel kellaajal kuna mina telekat olen harjunud vaatama jookseb Ally seriaal, siis on minust saanud sarja j2rjepidev j2lgija. V2hemalt saab igal argip2eva 6htul korralikult naerda. Oma tobedusele vaatamata vb sealt aga leida vahel p2ris h2id p2rleid. T2nane oli nt " S6pradest ei saa kunagi armastajaid, see keemia on kas kohe v seda ei tulegi". Tegelikkuses ju nii ongi...Kuigi ma vahel olen kyll m6elnud, et s6prade vahelisest austusest & usaldusest vb midagi ehk tekkida, aga siiski kysimus on keemias ja see yldjuhul ei arene ajaga.

T2nases osas oli v2ga hea dialoog, kui Ally hea s6ber ja kolleeg hakkas r22kima oma tunnetest ja Ally ytles vahele:" Issand, enamikel naistel pole sellist s6pra nagu Sina, midagi nii armast, l2hedast ja platoonilist, ilma seksi ja tunnete jamata". Ja see meenutas mulle nii seiku minu enda, kui paljude minu l2hedaste elust. Just neil hetkedel, kui m6tleme, et oleme leidnud kellegi, kellega on chill kinos k2ia, kohvi juua, bowlingut m2ngida ja k6igist oma muredest r22kida, kasutada kehva k6nepruuki ja minna ilma meiki tegemata v2lja. Armub see s6ber 2ra. Ma vihkan selliseid olukordi, sest esiteks panevad need 22rmiselt ebameeldivasse olukorda ja teiseks yldjuhul tuleb s6brast loobuda. Pole just minu maitse ka hakata tyybile seletama, et: " Kuule, kui me nyyd kinost koju l2hme, 2ra sa mingit suudlust kyll yritama hakka, sa oled lihtsalt s6ber, m2letad? " Ja no veel hullem on kui see s6ber lihtsalt Sulle kaela kukub samal ajal kui oma korteriv6tmeid kotist urgitsed. Ma ei tea kas mehed on idioodid v mis v2rk on, igatahes mina olen oma elu jooksul paari sellise otsa sattunud, et kymme korda r22gin - ei ole suhtest huvitatud - igasugused romantilised momendid olen tuksi keeranud pea 2ra p66ramisega ja siis nad ikka yritavad...No krt kui lammas saab olla!!!??? Peale selliseid vahejuhtumeid muidugi olen 6elnud, et kui ikka aru ei saa, siis sellist s6pra pole tarvis. No ja siis on teine sort mehi, kes ongi alguses su best friendid, k6ik on ilus, platooniline, perfect, mees nagu vend ja siis yhel p2eval jooksevad tal lained yle pea ja hakkab jaburat juttu armastusest ajama v sellest kui vaimustuses ta ema sinust on v trygib su vihmavarju alla ( OSTA ISE ENDALE VIHMAVARI! ) ja r22gib, kyll oleks ilus elu, kui MEIL oleks maja Uus-Meremaal. OMG marmelaaden! Ja kogu Su unistus venna-6e suhtest variseb kokku. Kas nad v2hemalt ei v6iks s6pruse nimel oma tundeid varjata? Mul on eluaeg ajanud sydame pahaks m6te, et m6ni muu hea s6ber ( kui ta pole just s6pruse algusest saadik mu armuke olnud ) hakkab lambist keelt k6rva ajama. P66! Sellised s6brad on vaja eemaldada listist, sest nad liibuvad peol sulle koguarg l2hedale ja takistavad Sul sinu unistuste mehega flirtimist.

Yhes6naga, mees, kui Sa oled mu s6ber, siis hoia oma ila kellegile teisele ja unista edasi, et Sa mu voodisse saad v mind altari ette meelitad. Sest vb mulle vb meeldida mu s6ber, aga sel juhul pole ta iial olnud mu best friend, kellele ,ma k6ike r22gin, vaid ta on olnud mu keemaialaks esimesest silmapilgust :P S6ber lisadega - You know ;)

Kommentaare ei ole: