esmaspäev, juuli 28, 2008

Kiindumusest

Kas Teil pole nii, et tahate just neid asju, mida te ei saa. Ma olen avastanud endas sellise jonnipunni joone, nt shopates, kui miski on mulle liiga väike või on liiga kallis, siis ma mõtlen ja mossitan tükk aega, ma ei lase minema, mis sest, et ilmselt kusagil on see ese palju ilusam ja odavam. Asi on lihtsalt selles, et ma näen harva asju mis mulle meeldivad ja kui ma neid siis ei saa, siis ma olen üks suur kiusupunn ja prr prr porilane. Nagu see kihlatud tüüp, ilmselt kui ta oleks olnud vallaline ja me oleks paar tundi jutustanud v tantsinud, oleks mul juba kama. Aga kui miski on juba algusest peale keelatud, siis see ajab mind veel rohkem pöördesse. Ilmselt olen ma ära hellitatud laps. Aga tahtmistest rääkides...

Loen praegu raamatut „Vabadus on“ , kus on räägitud sellest, et kui Sa midagi väga himustad, siis sellest saadakse aru ja asi muutub sinu jaoks veel kättesaamatumaks, sest Sinuga on võimalik sinu himu kaudu manipuleerida. Selleks, et saada oma tahtmist, on vaja neist lahti lasta. Kõik mis meil on, on meile laenatud, see ei kuulu meile. Sinu maja, asjad, mees – kõik! Sa võid need ühel hetkel kaotada, aga see ei murra sind, kui oled õppinud kiindumustest vabanema.

Teine asi millest selles raamatus räägiti oli, et me ei tohi olla kinni oma nägemustes ja põhimõtetes, sest see vb saada takistuseks meie õnne juures. Ka mina olin vanasti paljudes uskumustes ja t6ekspidamistes kinni. Nüüd ma olen õppinud asju laiemalt nägema ja olen paindlikum. Ei ole üks usk, mis on õige, ei ole üks õpetus, mis räägib tõde, vaid selleks, et olla õnnelik, pead sa omama ülevaadet kõigest ja siis erinevatest asjadest leidma just Sinu jaoks õiged tõeterad.

OSHO raamat rääkis sellest, kuidas põlisrahvastel käis mehe/naisevalik nõnda, et naine pidi tundma õppima kõiki mehi ja alles siis võis ta teha otsuse. Ok, tänapäeval ei saa seda tarkust sõnasõnalt võtta, aga terake tõtt asjas on, ehk siis ennast ei maksa siduda enne, kui on õpitud palju erinevaid inimesi tundma. See muudab teid eelkõige tolerantsemaks, näitab teile inimloomuse keerukust ja aitab tundma õppida iseennast.


Suhelge, kallid sõbrad ja ärge pidage miskit enese omandiks, tänage Jumalat selle eest, mida ta teile just täna pakkus...kui homme seda enam pole, pole miskit katki, kui on, siis saate õhtul taas millegi eest tänulik olla.

Lõpetuseks tsiteerin „Vabadus on“ autori Brandon Baysi sõnu: "Kui kiindumuse köidikud lõdvenevad, lahustuvad ja minema ujuvad, jäetakse Teid armu tiivul vabana kõrgustes lendama.“

Kommentaare ei ole: