pühapäev, juuli 13, 2008

Inglise hommiks66k ja abielu

No nii...Ma t6esti ei m6ista, kuidas saab yks rahvus nii ebatervislikult toituda!!!??? Lisaks sellele, et friikad on nende rahvustoit, s66vad need hullud t6simeeli hommikuks 10 viilu peekonit, 3 praemuna ja sinna otsa 5 burgerisaia( ilmselt sellep2rast ongi siinsetel naistel nii suured rinnad ).

Puhkasin nv-sel imeilusas Cornwallis, t6eline Inglise rand...mmm... Palju ilusaid mehi ja muidu m6nus olemine. Minul oli au telkida muidugi J2LLE trobikonna mentidega. Mis mind telkimise juures eni k6idab, on muidugi abielupaaride n22klemine. Juba kohale j6udes hakkas pererahvas kaagutama omavahel. No t6esti! Kui ma oma mehega oleks juba 15a koosolnud, siis ilmselt telgi saaks kyll rahumeeli pysti juba. Pereema l6puks vihaselt ytles pereisale:" Ma ei tule enam kunagi Sinuga c2mpima". Ja siis ytles mulle, et pangu ma oma telk ise selle tegelasega kokku. Mille peale mina ytlesin pereisale, et kui Sa mulle loll naine ytled, lendan esimese lennukiga Eestisse :D 6nneks ei kaaguta mina kunagi & ei kaagutata minuga ka, mulle meeldib lihtsaid asju vaikides teha...pilgud ja kehakeel v2ldib tobedate tylide tekkimist.

Kohe hirm tuleb mehe v6tu ees, inimesed abielluvad vist t2nap2eval ainult selleks, et yksteise n2rve syya, sest ka k6rval telgis viibinud perekond tylitses absurdsete asjade p2rast, a'la, miks sa ostsid pojale need n6medad prillid, sa oled ikka jobu kyll, ta ei kanna neid ju. jnejne.

Ma olen eluaeg ennast pidanud suht dominantseks ja kaagutavaks naisolevuseks, aga tulgu Eesti mehed ja n2hku Inglise naisi...oi plj2t! Siis saate kaagutamist tunda...tee seda, tee toda! Mul on kahju neist meestest siin :S Aga teisalt, kui mees on tuhvlialune, siis no kes selles syydi on!?

Enne abielu peaks olema kohustuslik lugeda "Mehed on marsilt ja naised veenuselt raamatut", sest isegi kui seal on elementaarsed n6uanded, nagu ytle oma mehele iga p2ev, et sa teda armastad on seal ka selge s6naga kirjas, et kaagutamine tapab igasugu suhte.

Mulle yldse sympatiseerivad kirglikud kuid samas 22rmiselt rahumeelsed persoonid. Ma imetlen naisi, kes panevad lapsed paika, ilma, et h22lt t6staksid ja kes r22givad mehega kenal toonil, ega tee igast pisiasjast skandaali. Mehed v6ivad ju sead olla, aga naised v6iksid ise inimesed olla & siis alles loota inimlikku k2itumist vastu saada,

Kommentaare ei ole: