neljapäev, juuli 17, 2008

Tle taevas appi!

Tuleb inimene minuga msnis r22kima. Peale pika t66p2eva ma t6esti ei jaksa kuulata pessimiste... Kui halb v jobu ikka see v too on. Ja kui ma ytlen, et analyysi ennast ka pisut enne, olen kohe moraali lugev ema. No t6esti! Mul pole halb tuju,aga ma ei jaksa kuulata kellegi halisemist, kui halb keegi on, mind ei huvita!!! Pole hullemat haigust kui otsida vigu teistes inimestes tikutulega taga. Mis te arvate, et ma pole oma elus idioote kohanud v, n6idasid ja sigasid, jobusid ja debiilikuid - k6ike olen n2inud, aga mitte kunagi pole ma hakanud myrki seljataga pritsima, ega muda n2kku loopima. Kas nii raske on aru saada lihtsast t6est: Kurjus synnitab kurjust! Ja kui Sa oled hea & ikka saad pikki p2id, siis k6nni minema, 2ra myrgita oma hinge 6ela inimese k6rval... Igayks saab oma vitsad kunagi naguii...

Palju armastust!

Kommentaare ei ole: