reede, juuli 18, 2008

Rock, kiirus & lapsed...

Ma ei saa aru mis toimub, aina enam ja enam kummitab mind soov vanaisaga suhelda. Vb kui olen l6petanud raamatu reinkarnatsioonist, saan pisut rahu. Eile öösel ei saanud ma jälle und, mis on viimasel ajal väga minu moodi. Mõtlesin sellele, et vanaisa oli ka ööinimene ja kui mul und polnud, siis ronisin voodist v2lja ja läksin raamatut lugeva vanaisaga jutustama. Kõrvale pakuti kommi ja nii me siis 2/3ni öösel arutlesime ilmaelu yle. Küll oli hea koguaeg „rumalaid“ küsimusi küsida. Ma nimetan seda kvaliteetajaks. Millegi pärast on alati olnud just öötunnid need ajad, kus palju elu üle mõtlen. Ka oma kirjatöösid teen alati öösel, kui kogu maailm vaikib.

Kui öö möödus mul jälle pisut nukrutsedes ( kuigi alati on mul olemas mu sõbrad, kes on juba harjunud öösiti minu käest igasugu mõttevälgatusi saama. Liis ilmselt juba teab, et telefon tuleb hääletuks panna, sest Kadri Ööloom vb kell 3 saata mõne põneva tsitaadi v uurida, et mis ikka Sina arvad sellest v tollest asjast) , siis päeva saabudes on tuju jälle palju parem. Olen oma pikast vaikusest välja astunud & kuulasin täna jälle pool tundi kvaliteetset rocki, mille mõjul mul katus sõitma hakkas. Minu jaoks on muusika kirglik armastus, toidab hinge & pumpab verd südamesse. Kirjeldamatu tunne. Selle kõige mõjul tundsin, et pean kiiresti välja saama, muidu lihtsalt hakkavad klaasid v2risema ... Tõmbasingi autosse ja põrutasin minema. Lasteaias tuntakse mind ilmselt Crazy Nanny nime all, sest saabusin lasteaia ette kummivilinal, kruusa 2le poole pritsides. Suu kõrvuni peas, nagu äsja mõne mehe voodist välja karanud ja siis suure ähmiga lapsele lasteaeda järele jooksnud. No igatahes ma naudin väiksemal lasteaias järelkäimist, sest alati ta juba ootab ukse juures ja mind nähes tõttab kohe kallistama. Autosse tagasi jõudes ütles ta: „Kadri, ma igatsesin Sind, ma armastan sind“! Ja terve lõunasöögi aja sain ohtralt kallisid & musisid:D Varsti tunnen end juba nagu lasteahistaja, aga ma ju ei ütle lapsele, et kle tõmba minema, sa ei tohi mind kallistada.

Rock, kiirused & lapsed on alati olnud minu suureks kiindumuseks. Õnneks 2 esimest on puhtalt minu enda teha, kui palju aega ma muusikasse panustan, no auto on ASI, seda on eriti lihtne muretseda, sest kui armastust ei saa osta, siis bemmi jõuan ma küll oma garaazi muretseda kui vaja(kysimus on vaid selles, kuna laiskusuus minust v2lja ronib & ma oma anded teenima panen). Niipalju asju, mis siin elus on meie endi k2tes. T2na nt avastasin, et minu j2rjepidev lugemine on nii tohutult kasuks tulnud, 6igemini t2iendanud minu eelnevaid teadmisi ja teinud minust parema suhtleja ja inimese. Ma naudin seda retke... Ma tunnen, kuidas teadmisjanu on minus tohutult suurenenud, arutan s6pradega erinevatel teemadel, kuulan nende arvamusi ja elukogemusi ja siis t2iendan oma teadmisi psyhholoogide t2helepanekutega. M6tlen erinevate inimeste peale & yritan nende jamade tagamaid avastada ja m6elda, missuguse meetodi abil neid aidata saaks. Tohutu eneseareng, mis siin UK olles toimunud on. Ma m2letan oma kunagise psyhholoogia 6petaja s6nu, et liiga vara pereelu alustada on vale, tuleb 6ppida k6igepealt yksi hakkama saama, elada yksi jne. Ma leian, et ta oli v2gagi 6igus, eriti arvestades, kui h2sti tema suhe juba ilmselt u 25a toiminud on. Siiani k2ivad nad oma abikaasaga k2est kinni. Ma olen 95% kindel, et see poleks nii, kui nende 3 last oleks syndinud siis kui nad 18a olid, kogematud ja maailma mitte avastanud, r22kimata eneseavastamisest. Nii, et vastus Juta kysimusele, kuna minu pulma saab k6laks tsitaadina n6nda: Selleks, et kellegile midagi pakkuda, tuleb koguda :)
Eile lõpetasin raamatu „Mehed on marsilt, naised on veenuselt“. Lõpp venis, kuna mul hakkas igav ja nii ma lugesin neid 100 viimast lk ligi nädal aega. Mulle meeldis aga lõpupoint, et armastus on aastaajaline, kevadel on super, suvel teed ränka tööd, sügisel naudid vilju, aga talvel võid jälle tühjust tunda. Nii ta täpselt ongi! :)






Kommentaare ei ole: