pühapäev, juuli 27, 2008

Unen2gu vol2

Teate, minu unen2od on hakanud mind valjul toonil k6netama. Ma n2gin t2na 66sel unes oma hea s6bra 6de, keda ma pole kordagi elus n2inud ja ei tea temast sisuliselt mitte midagi, kui j2tta v2lja pisiasjad, mida tema vend on jutu sees maininud. H2mmastav oli unen2gu ise juba sellepoolest, et sisaldas palju inimesi minu minevikust, sh selliseid inimesi ja syndmusi, mida ma eriti meenutama e kipu, 22rmiselt negatiivsed emotsioonid. Ja seal ma siis olin, kui l6puks saabus see tydruk - tydruk, keda ma iial n2ind pole, oli nyyd v2ga reaalsel kujul trepist yles jooksmas minu poole... Ilusad blondid juuksed lehvimas & ta tuli t2pselt sel momendil, kui mina olin seal negatiivses 6hkkonnas alla andmas, mul oli siiralt pohhui, mis minust saab. Ta j6udis minuni ja palus mingit sorti teenet, sellist symboolset asja. Ja mina olin n6us. Enne aga kui ta trepist alla hakkas minema, h6ikasin tagant j2rele: " Miks just mina? " Ja tema vastas: " Sest Sina pole v6tja, Sina oled andja." Ma pean tunnistama, et see on just see, mida mul reaalses elus on olnud nii vaja kuulda... See motiveeriv ja jugustav lause, mis ei pane mind elus k6ike tahtma ja otsima, vaid 6petab andma ja jagama - olema see, kes ma sydames olla tahan.

Ait2h Sulle Tiina, s6numitooja amet on k6ie raskem, said sellega suurep2raselt hakkama :)

Kommentaare ei ole: