kolmapäev, juuli 16, 2008

Imelikud m6tted...

Kohalikku 66klubisse on tulemas Taio Cruz, mees kelle avastasin enda jaoks just hiljuti, suurep2rane laulja ( must ) ja kui v2hegi v6imalik on plaan teda kuulama minna. Eniveis...

T2nane 66 m66dus mul julmalt sandisti, keerlesin yhelt kyljelt teisele terve 66, n2gin n6medaid unen2gusid ja olin yldse kuidagi konditsioonist v2ljas. Hommikul 6nneks paistis p2ike ja praeguseks hetkeks on tuju juba v2ga hea. L2hen v2ikse kutiga kohe parki tsillima, kui ta lasteaiast k2tte olen saanud - ilm on lihtsalt liiga v6rratu toas istumiseks.

Eile tabas mind j2lle vanaisa igatsus. Lihtsalt vahel ajab nii n2rvi, kui sa tahaksid millestki kellegagi r22kida ja sa ei saa seda teha, sest seda inimest kellega sa r22kida tahaks, pole lihtsalt enam elavate kirjas.Sellistel hetkedel ma tahaks uskuda teispoolsusega suhtlemise v6imalikusesse. Ma usaldasin alati oma vanaisa vaistu, kuigi ok, oli hetki, kus ta oli oma arvamustes liiga kinni ja vigade tunnistamine polnud just tema tugevamaid kylgi, kuid ometigi enamikel juhtudel oli tal inimeste suhtes 6igus. Ja alati nyyd kui ma mingit otsust vastu v6tan, siis ma m6tlen, et mis vanaisa yhest v teisest asjast arvanud oleks. Ma igatsen neid vestlusi, mis meil olid, need olid alati t2is naljakaid seiku v t6eliselt huvitavat ajaloolist arutelu. Aastad enne tema surma polnud muidugi k6ik enam p2ris nii, sest eks vanainimestel hakkb juba m2luga probleeme tekkima jne, aga yleyldiselt on mul siiski v2ga kirevad m2lestused. Yksp2ev s6braga lastest r22kides, mul kohe meenus vanaisa suur soov, et ta saaks enne oma surma minu lapsi n2ha. Imelik on see, et nyyd aastaid hiljem ma m6tlen, et huvitav kellega ta oleks mind neid lapsi saamas tahtnud n2ha. Kui ma saaks, siis ma kohe kysiks talt, et n2idaku n2puga meest, kes tema meelest mulle sobiks. Mind kohe t6siselt huvitab, sest ma tean, et mu vanaisa oli maailma k6ige kriitilisem mees, ilmselt ma abielluks p2evapealt selle mehega, kelle kohta Tema oleks 6elnud positiivsid s6nu. Ma olin ikkagi ta ainus lapselaps, hoitud ja poputatud. Mingile retsile poleks ta mind elusees naiseks lubanud :D Kiilakad oleks olnud v2listatud, suitsetajad oleks jalaga saanud, valetajad oleks aknast alla visatud. R22kimata liiklushuligaanidest :D Liikluseeskirja ei tunne, siis oleks mu vanisa politseisse helistanud ja lasknud enne minu juurde j6udmist tyybil rahakoti tyhjaks t6mmata :D Aga ometigi, pidi ta ju hindama mingeid inimesi... Vaevalt ta oleks tahtnud, et ma vanatydrukuks j22n :D Ma olin 18/19a kui vanaisa suri, tol hetkel oli mulle oluline karj22r, vorpisin oma artikleid ja pyrgisin ylikooli poole, nyyd ma aga m6tlen, et lisaks k6igele arutatule, oleks veel niipalju asju, mida ma tahaks tema k2est kysida...

Kahjuks pole see enam v6imalik...

Suhelge oma l2hedastega, 2rge kartke uurida & kysida... Sest vb yhel p2eval on juba liiga hilja...

Kommentaare ei ole: