esmaspäev, juuli 21, 2008

Tasakaal

Ma olen juba pikemat aega r22kinud, et elus on oluline tasakaal. Mul kohati kipub see asi emotsionaalsel tasandil k2est minema, nagu nt t2na hommikul, peale seda kummalist unen2gu. Ma ei salli ise ka ennast kui ma olen kas t2iesti ylelaaditud v alalaaditud. Mulle meeldib olla full of joy ehk siis lihtsalt r66mus ja eluj6uline, aga mitte p2ris duracellij2nes - see kohutab enamike :D
Loen parasjagu 2te raamatut, yks r22gib reinkarnatsioonist ja teine inimolemusest ja sellest kuidas yhiskond seda m6jutab. Viimast t2na nautisingi, et end oma 6istest kogemustest v2lja tuua, taastada tasakaal. Viimase raamatu autor on OSHO ja t2na syvenesin teemasse, kus tyyp arutles selle yle, et kirik surub alla inimese seksuaalsuse. Et abielueelse seksi keelamine tekitab olukorra, kus inimesed abielludes on kaotanud juba oma seksuaalsuse, on voodis kehvad ja igagi selline, kus t6elist orgasmi enam ei saavuta. Tema teooria j2rgi nimelt pidid naised olema oma seksuaalsuse haripunktis 14a ja mehed 18a ja ja mida vanemaks me saame, seda v2hem nauditavamaks seks muutub. Ja yldse ainult need seksivad vanas eas, kes noorelt korralikku seksi pole saanud. Vot filosoofi!

OSHO on mees kellega ma paljudes asjades yhte meelt pole, aga oma seisukohti kirjeldab ta p2ris p6nevalt. Kuna mul on v2ga lai tutvusringkond nii kristlikus kui ilmalikus seltskonnas, siis ma pean nentima, et iga asjaga peab elus olema tasakaal. Alati kui ma pyyan mingil teemal leida seisukohta, siis ma vaatlen asja sellest kyljest, et kuidas ma seletaksin k2esolevat teemat oma lastele. See t66tab alati, sest kui sa paned end emarolli, siis sa ju tahad k6ige paremat, samas soovides, et teine saaks oma otsuse siiski ise teha. Sa pyyad olla objektiivne, samas pisut suunav ja samas tolerantne yksk6ik mida siis sinu vestluspartner asjast ei arvaks.

Millist n6u ma siis annaksin oma lastele? Esiteks reegel nr1 teemast r22kides ei tohi oodata kuni lapsed on 13, enamik on t2nap2eval selleks ajaks u 5 partneriga olnud. Ma olen noorsoo t66d teinud, ma tean millest ma r22gin... Ja k6ige suurema vea teevadki vanemad, kes ei r22gi oma lastega. Ma ei ytle, et lapsevanema kohus on 6elda mis on 6ige, mis on vale, lapsevanema kohus on olla informatiivne. Heakyll, see selleks, ma ei hakka siin juba synnitanud naisi v vilja pildunud mehi 6petama, ma r22gin nyyd oma seisukohast. Ehk siis sellest, et ma pole ei see, kes ytleb, et syytust peaks hoidma 30nda eluaastani ( v mis iganes eas keegi abiellub ), aga ma leian, et v22r on 6petada noortele, et haarake siit ja haarake sealt ja olge kogenud ja 2gedad. Ja kui m6ni v2idab, et nii valib ta endale 6iget meest, proovides l2bi paljusid, siis mina ytlen sellepeale, et enamik mehi ei hakka oma t6elist olemust n2itamagi naisele, kes on end liiga varakult lihaletti l66nud. Naised ei usu seda, ma olen lohutanud hulgaliselt oma s6brannasid, kes on nutnud, et mees magas temaga ja siis paar n2dalat hiljem j2ttis maha. Mehe jaoks pole see mingi probleem, sest vaimset sidet pole olnudki. Naised on rumalad, kui nad arvavad, et seksiga hoiab kedagi kinni v v6idab endale. Kannata see 2 v 3 kuud, kui mees viitsib oodata, siis tal ilmselt on siiski huvi. Enamike naiste probleem on see, et tahetakse k2hku mehele n2idata oma oskusi, kes on siis hea ratsutaja, kes v6tab h2sti suhu. "Issand! Vinge mees, ma tahan teda endale, ma alles n2itan talle mida ma voodis oskan! Mehed armastavad head seksi, nii saan ta alatiseks endale!" Mitteykski naine muidugi ei tunnista seda, aga alateadlikult paljud m6tlevad seda. Viga on ainult selles, et ega k6ik mehed pole ka ainult yhe asja peal v2ljas ja kui juba sexiga sasab tegeleda, kes siis enam r22kida viitsib. Minu soovitus ilmselt oma lastele olekski, et kui sul on tunded, siis sa oled enivei voodis hea, kui su partneril on tunded, siis ta on kannatlik ja koos j6uate enivei suurep2rase seksini. ( Mitte, et ma ise voodis 2barikke taluks, aga seda ei pea mu lapsed teadma ) Ja asja juures k6ige olulisem on see, et kiimas tropile ei maksa kunagi midagi anda!!!! Ahju sellised! Head kraami anna alati parimale - nii lihtne see ongi;) Mitte ykski naine, ei pea end kellegile t6estama, sa ei pea enda keha myyma, et midagi saada v saavutada... vot seda 6petaksin ma oma tytrele ja pojale ytleksin, et kui Sa tydrukut ei armasta, siis harjutamiseks osta kumminukk, sest inimesel on tunded... h6h6h6 :D

Kommentaare ei ole: