pühapäev, juuli 27, 2008

Enne kui me juttu alustame, kas te olete abielus?

Ally McBeal pole sugugi mu elust kadunud, oo ei!!! Osad hakkasid algusest peale ja muidugi on mul vaja nüüd näha, kuidas kõik alguse sai. Ma pean tunnistama, et olen täielik Ally, ma küll sisimas loodan, et mitte nii friik :D Mulle lihtsalt meeldib Ally elufilosoofia ja see kuidas ta elab läbi sarnaseid asju minuga. Tänases osas küsis üks raskelt ülekaaluline mees, kes oli just abiellumas Ally käest , et kas ta peaks abielluma, kui see naine pole „The one“, aga on selles suhtes üks ja ainuke, et ainus, kes temaga abielluda tahab. Ja Ally ütles vastu, et : „ Meil on palju lubadusi, mida oleme elus endale andnud ja üks neist on, et kui kellegagi altari ette kõnnime, siis me tõesti peame seda inimest kogu südamest armastama.“ Paar päeva hiljem mees tühistas oma kihluse – pulmad jäid ära.

Kihlatutest meestest rääkides, siis suutsin ma ühe sellise otsa jälle komistada. Ilmselt peab siin paika jälle see keelatud vilja teooria. Eestis ma ei kogenud väga selliseid esimese silmapilgu magneteid, viimati oli see vb 14a, kui ma sattusin üleöö vaimustusse sümpaatsest mustlasest :D Vb on asi Eesti mehe kinnisuses, sa ei saa kohe aru mis sorti mehega on tegemist, nad ei suuda kehakeeles v pilkude abil eriti mingit informatsiooni edasi anda ja no r22kida ei oska ju enamik eestlasi.( vb kui pits hinge all on, aga selliste jutt mind ei huvita). Enivei, ma ei saa nimetada selliseid klõpse armumisteks, sest minu jaoks tähendab armumine seda, et ma tunnen läbi ja lõhki inimest, tean, mida ma täpselt tahan. Aga need UK juhused on olnud sellised intuitiivsed „Mees minu maitsele“ hetked. Ja neid juhuseid on olnud 2 ja need on väga demonstratiivselt näidanud, kui erinev vb olla meie maitse. Esimene juhus oli paar kuud tagasi, kui ühes bändiproovis nägin üht muusikut. Selline andekas papu mees, heleda peaga, ülbe olekuga, ilusa naeratusega. Rõhutan siinjuures ABIELUS!!! Teine juhus oli nüüd hiljuti, kui välja minnes sattusin tantsima ühe laua lähedusse, kus istus ääretult sümpaatne mees, mustakinga mees, tumeda peaga, v2ga viisakalt riides ja mingi hetk täiesti juhuslikult meie pilgud kohtusid. Ja mulle nii tohutult sümpatiseeris, et ta pilk oli terav, aga soe, ta ei tulnud tüüpilise inglase kombel end kaela määrima v tülitama, ta lihtsalt vaatas ja vaatas ja naeratas... Kummaline oli see, et järgmisel päeval juhtusin nägema sama meest kohvikust möödudes. Endiselt saatis teda see pilk ja naeratus ja nüüd ka kelmikas lehvitus, äratundmise märgiks. Ja taas kord me ei vahetanud sõnagi. Õhtul nägi sõbranna sama seltskonda uuesti ja selgus ka tõsiasi, et... KIHLATUD!!! Õnnelik naine, sest tulevane abikaasa pole mingi pervert.

Mulle ikka meeldib kui mulle asju nina alla visatakse, nagu tol korral, kui minu unistuste tagi mulle nr väike oli ja James ütles, et see nägi võrratu välja ja seda eriti Sinu seljas, kahju, et lukku kinni ei õnnestunud tõmmata, siis seekord sai Maarja mu tuju nullida ja öelda, et Kadri, see mees oli küll tõeliselt sümpaatne, stiilne ja seksikas, küll on kahju, et ta kinni on :S
Nojah, peab tunnistama, et mul ongi väga hea maitse, kes veel aru saanud pole... minu ees vb seista miljon meest ja ma võin teile ära öelda, kes neist on avastamisväärt, kes mitte...

Aga point, kuhu ma jõuda tahan on see, et alateadlikult me otsime ikka teist iseennast... Oma elu esimese ja ainsa korvi( kahjuks ka kõige valusama ) sain ma vabandusega : „ Me oleme liiga sarnased, see on igav“. Ma olen küll kuulnud vastandite tõmbumisest, aga minu elu on siiski näidanud, et mind ei tõmba sugugi mehed, kes ei jaga sarnaseid väärtushinnanguid v kes ei loe ühtki raamatut, või kes viisi ei pea jne jne... Aga ainus probleem, mis ma olen täheldanud, et ideaalse mehe saab kokku alati mitmest erinevast mehest... Ma ei ole kohanud veel kedagi sellist, kes suudab mind motiveerida kohvile kleiti selga panema, kes toob minus välja selle naiseliku poole & samas mõjub mulle nii, et olen valmis loobuma kõigist naiselikest hirmudest(ilma , et ma pool tundi vinguks, et mu kossid on sitased v kyyned murdunud) ja tegema kreisisid asju. Ehk siis kui ma leian mehe kes kannab välja nii papu kui ilusa kinga ( siin kohal olen ma stiili osas eriti nõudlik!!! ), siis temaga ma abiellun, kui ta just ABIELUS juba pole v KIHLATUD. Si** päev, ma ütlen!

Kommentaare ei ole: