kolmapäev, juuli 23, 2008

Ilus ilm, hea raamat... OSHO raamat andis mulle t2na j2lle m6ned head vastused. Eelk6ige tarkuse, et iga emotsionaalne barj22r v v2ljakutse on selleks, et ennast inimesena rohkem arendada, et otsiksid vastuseid, et areneksid... Teate, ma olen inimesena nii palju muutunud, varem kui miski mind j22gitult erutas, siis n6 vibreerisin 3 p2eva j2rjest... Nyyd tunnen sellised k6ikumised kohe 2ra... ma olen 6ppinud ennast nii h2sti tundma, et tean juba paar p2eva ette, mis juhtuma hakkab...

Igatahes tunnen end juba palju paremini - olen avatud olukorrale, elus l2heb nii nagu minema peab, t2htis on vaid mitte vibreerima hakata :) Rahu, ainult rahu! :)
PS! Kui mu silmar66m kiirabis t66taks, siis ma laseks kasv6i triikraual p2he kukkuda, peaasi, et midagi 6mmelda oleks :D ahhah - inside joke Kaisale! ;)

Kommentaare ei ole: