teisipäev, aprill 29, 2008

Kassimamma jutud

Ostsin t2na raamatu, mille on kirjutanud naine, kes on oma elus palju teinud, n2inud ja seda k6ike analyysinud. Nooruses oli temagi too choosy ( liiga valiv ), eriti meeste suhtes & s6brannad pidasid pikki loenguid talle sel teemal ( tuttav kuidagi :D ) See naine oli AJAKIRJANIK :D Ja ma lugesin seda raamatut suht hoolega, et n2ha, kas ta siis leidis oma n6ela heinakuhjast v6i ei. Ja leidis arsti...pole paha partii, kas pole? Nad kohtusid puhkusereisil ja peale seda j2idki kokku. Aga selle paari juures oli p2ris huvitav seik see, et m6lemad otsisid elust midagi enamat & nii nad loobusid m6lemad oma karj22rist ja kolisid Etioopiasse, sisuliselt kuskile muldp6randaga majja. Naine r22kis kuidas tema unistuste pulm ja tegelik pulm olid 2 v2ga erinevat asja, kuidas ta abielludes kandis puuvillast kleiti :D Seda m6eldes ma kujutasin end rahvariietesse ja m6tlesin, et huvitav kes see mees kyll olema peaks, kelle nimel ma oleksin n6us loobuma valgest traditsioonilisest kleidist.

Kas ma olen juba maininud, et mul on nyyd tytreke... Ta s66b minuga, ta magab pea minu peopesal, ta ronib m66da mu s22rt & tatsub klaviatuuril kui netis olen, ta l6sutab minu raamatul kui yritan lugeda, ta k6igutab minu peeglit, kui teen meiki, ta tahab minuga hommikuti m2ngida, ta ripub minu jala kyljes kui triigin... Ta on kyll kassipoeg, aga n6uab minult rohkem aega ja energiat kui 2 last :S Pole lihtne elu... :D Mul on t6esti 4 last nyyd, see kiisupoeg on aga t6eline beebi Budd :)

Kommentaare ei ole: