teisipäev, aprill 01, 2008

b666!!!

Aus6na mul on neist teedest nii villand ! Igakord syda v2riseb kui keegi m66da peab ukerdama, sest vahe on paar centi ja siis yks laseb edasi ja teine ja niimoodi ukerdad ja j2lgid, et 2ra ei kriibi vastutuijat :S

See-eest on siin superpoed kus shopata - valgete papude jaoks on eraldi poed :D Muidugi nii perfektseid, nagu ma tahan ma muidugi ei leidnud :P V2hemalt sain m6ned pluusikesed ja VEEKINDLA juuksev2rvi, seda imelist imet tahan ma kyll n2ha :D

L6puks saabus ka minu pakk, 3 kg komme (H) Igatahes kallid s6brad, kes te k6ik nii v2ga minu maitset usaldate ja mind papude ja pusade jahile saatsite... Ma otsin teile kyll parima kraami v2lja, aga arvestage, et k6ik need postikulud saate oma arvele otsa :D Pole odav l6bu omada stilisti v mis? :D Aga ma arvan, et te ei pea kahetsema, sest yldiselt kuna ma olen naine, kes valib mehi jalan6ude j2rgi, siis ma olen ka naine, kes oskab valida kosse, millega saate Eesti beibesid v6luda :D Valikut siin on, loodan, et suudan ka soodsad pakkumised leida :P

Igatahes olid kommid ja shoping ja muidugi k6ne vanaemalt t2nase p2eva parim osa :P Ja uskuge, pole see elu siin midagi v2ga palju kallim kui Eestis, ok, toit ja yyr kyll, aga kosmets on sama, riided odavamad, nii, et tulge mulle kylla ja ma viin teid shoppama :D Ja nyyd ma tahaks pubisse, lattet jooma, aga ylla-ylla, pole kellegiga minna :D

Kommentaare ei ole: