teisipäev, aprill 08, 2008

Oomaigaaden marmelaaden

Inglismaa telest vb ikka k6ike leida, 66sel juhtusin vaatama pulmakanalit ja seal oli juttu Eesti baleriinist Tiidust ( mees on ka ikka baleriin?) Tiit nimelt kohtus oma USAst p2rit printsessiga Inglismaal ja nende pulmakorraldamist n2itaski :P

Siis t2na tuli mul taaskord rinda pista lambakarjaga, tuli mulle siis meil et aeg on maksta liugustega kapi viimane osamakse ja arve ka kaasas. No mina m6tlesin juba, et ema mul seljataga minu nimel m66blit tellinud vms. Uurisin siis arvet ja selle Kadri Luige aadress oli kyll midagi muud. Saatsin siis kirja vastu, et olete eksinud millegiga, kontrollige palun andmeid. Vabandust pole siiamaani tulnud. Lambad mis lambad!

Inglismaa on teinud minust shopahooliku, lausa naudin oma vabu teisip2evi ja kondan m66da poode, Eestis nt ma vihkasin seda tegevust, aga siin on palju kifti kraami ja seda k6ike normaalses hinnaklassis, muidugi pead teadma poode, kus hinna ja kvaliteedi suhe on ok. Calvin Klein ei maksa siin aga elu sees seda hinda mis Eestis kysitakse. T6mblesin ka raamatupoes t2na ringi, yllatav, et yks minu lemmikkirjanikest on ka Inglismaal v2ga pop, aga kuna mul on Eestis tema teosed enamjaolt l2bi t66tatud, siis otsisin midagi uut ja p6nevat, aga ei leidnud... Muidugi n2gin ma miljoneid asju, mida tahaks oma intelligentidest s6pradele saata :D Aga mul on selleks veel aega :) Ostsin endale raamatu, mis r22gib eluseadustest. Lihtne aga huvitav lugemine:) Yhes6naga raha sai j2lle laristatud, vaja ikka kreeme jm pahna :D Tyypiline naine :D Ostsin mingi dieedipulbri ka, mul r2ige hirm, et v6tan mingi 10 kg siin juurde ja ei julge Eestisse tagasi tulla :D

Ahjaa, kuna pereemal l2ks lastega teatris oodatust kauem, siis m6nda shopi sattusin 2 korda. L2ksin siis kassasse, l6in oma kauba letti ja tyyp vaatab mind ja kysib:"Kas Teie olete see tydruk, kellel on tiivad pepu peal?" Ma j2in pisut jahmunult vaatama, tema j2tkas:" Vaatasin kohe kui sisse tulid, sa oled t2na siin juba teist korda, v2ga lahe". Ma siis sellepeale, et jah, ja nyyd ma siis tean mille j2rgi mind 2ra tuntakse. Tyyp vastu :"Jah, Sa oled inglipepu" :D :D :D Mine noh, Eestis ei julgeks M2cis t66tades ka selliseid kommentaare k2iku lasta :D

Oi ma olen h2das selle myndipajandusega, t2na j2lle vabandasin ette taha, et ma pole kohalik ja viskasin oma rahakoti myyjale, et otsigu ise paras raha v2lja :D 6nneks nad siin k6ik v2ga abivalmid(A) Naeravad kyll, aga no mis teha :D

Homme siis ema t66l ja kuna on vaheaeg, siis olen kahe kutiga yksi kodus. Oi Jumal, kui need 2 koos on, siis on t2ielik hullumaja, saan m6nusalt vatti :D

Igatahes selline vahva p2ev oli :) Armastan, kallistan ja saadan palju musisid( nagu ikka meil siin kombeks on )



Kommentaare ei ole: