esmaspäev, aprill 07, 2008

V2sinud...

Oeh, oli pikk p2ev, m6llasime terve perega 6h l6bustuspargis... Selline laste l6bustuspark rohkem, mulle s6itmiseks sobisid ainult paar atraktsiooni. Igatahes on p2ris kallis l6bu minna terve perega sellisesse kohta, ala 1600 krooni. Ja kooritakse ka t2iskasvanuid, kes lihtsalt peavad seal olema ja lapsi valvama, aga sisuliselt ise midagi teha ei saa.

Siis oli t2na hea nali, keegi helistas, mina muidugi ei kuulnud. Hiljem m2rkasin ja saatsin smsi stiilis " Tere, olete helistanud, kuidas saan aidata. Viibin Eestist v2ljaspool ja v66rastele numbritele tagasi ei helista, kuna see on kulukas." Ja siis tunnike hiljem tuli suht vabas vormis ( ilma kirjavahem2rkide, suurte ja v2ikeste algust2htedeta) mulle selline s6num:" Elioni esindusest soovisime teile pakkuda paremat toodet eestisse naastes ootame". No HALLO, kui Sa helistad nii tuntud firmast ja ei viitsi komagi panna oma s6numis, siis ole kena vaheta ametit. Daah!!! Ma ei saada oma semudele ka selliseid asju... Eesti teeninduskultuur on ikka iidsest ajast juba soovida j2tnud.

Teemat vahetades... Olete kunagi m6elnud paaridele, kes ei saa lapsi. Ma olen kohanud elus inimesi, kes oleksid rohkem kui ideaalsed lapsevanemad ja nagu saatuse kiuste neid ei 6nnistata lastega v katkevad naistel rasedused. Minu meelest on see tohutult kurb. Ja v2ga paljud lapsed j22vad seet6ttu suurep2rastesse peredesse syndimata. Ja mul on siiralt kahju neist, kes aina yritavad ja yritavad ja peavad pidevalt pettuma. Ja samas on emasid, kes ei hooli oma lastest raasugi ja sellistele pole laste saamine kunagi probleemiks. Ma usun tasakaalu maailmas ja arvan, et lastetud pered saavad oma olukorda parandada l2bi adopteerimise ja sellel2bi muuta nende laste elu, kes on oma vanemate poolt ehk hyljatud. Kui maailmas yldse on midagi eba6iglast siis on see lastetute paaride n2gemine... Ja oi kui suurep2raseid inimesi nende hulgas on...

Ahjaa, kooliga otsustasin sedapsi, et maksan ja kl2hen suvel ikka kursustele, saan sealt v2hemalt s6pru ja parandan keelt ja sygisel kooli ja seal yritan kohe saada teisele levelile, et saada diplom enne 2ra tulekut. See variant l2heb muidugi suhteliselt kalliks, aga ma leian, et hariduse ja heade raamatute peale pole kunagi patt raisata ja sellised asjad tasuvad end tulevikus 2ra. Ilmselt see suvine asi saab olema pigem rohkem meelelahutus. Aga ma ei tulnud siia sente korjama ja isegi kui lahkun 2 tyhja taskuga on mul saadud siit kogemus, keel jpm sellist. Ma aus6na ei teeni siin palju, tore oleks kui j2tkuks natuke ikka ka meelelahutuseks jne. Homme l2hen k2in tiiru shoppamas j2lle, tahan paar head raamatut osta, sest esiteks lugemine arendab keelt ( koolis pean nagunii v66rkeelset kirjandust lugema ) ja teiseks ega nett pole siin nagu EEstis, et istud 24h onlines... Seega ma sisutan 6htuid lugemisega :) Igatahes 28 aprill on minu n6 1 koolip2ev :)

Igatsen, kallistan, armastan!

Kommentaare ei ole: