esmaspäev, aprill 28, 2008

Kool

Heh... Ytleme niimoodi, et ma olin koolis nagu ilmaime, kellega k6ik 6petajad vestlema tulid:D Minuga koos 6pib nt 40a India mees, kes on elanud siin 3aastat ja ta vehkis k6ik minu paberilt maha... Kui ma l6puks siis ytlesin, et vaevalt Sa minuga samal ajal syndinud oled, siis tal oli muidugi endal ka imelik :D Yhes6naga see suvekursus on suht naljakas :D Ainuke normaalne oli yks Poola kutt, kes t66tab yhes hotellis kelnerina, ta r22kis juba m6nusalt st soravalt ... Mind paneb ikka imestama, kuidas inimesed saavad elada kuskil 3a ja mitte osata kohalikku keelt, nagu ma ei saa aru venelastest, kes Eestis elanud 50a ja ikka ei oska s6nagi eestikeelt. Ilmselt seet6ttu vahtisid mind ka k6ik imelikult, kui ytlesin, et olen siin olnud kuu. Sest no mul nagu juttu j2tkus. Tegelikult soovitati mul minna teise juhendaja kursusele, sest seal k6rgem tase, aga mul lihtsalt p2evad ei sobi ja kuna l2hen sygisel nagunii ametlikult teise kooli, et tunnistus saada, siis v6in ju siin praegu niisama lobisemis6htuid teha kyll.

Enne tunni algust keetsin teed ja kohtusin m6ndade 6petajatega, kes minuga niisama juttu tulid ajama, yks neist prantsuse keele 6petaja ja teine kunsti6petaja, esimene arvas, et mu emakeel on venekeel ja oli v2ga yllatunud, kui ytlesin, et ei tunne venet2hestikkugi. Jumal kyll inimesed, harige ennast, ESTONIA is NOT RUSSIA!!!! Ja me ei ela kiviajas, krt meil on v2hemalt wifi iga nurga peal, erinevalt siinsest elust.

Enivei, kool on m6nus vaheldus ja no selle poolakaga vb ju s6brustada kyll, v2hemalt olid tal ilusad valged papud :D

K6ik on FINE!!! :) Kuigi jah, 2kki saan ise 6petaja kohta taotleda :D

1 kommentaar:

Keiu ütles ...

Ma olen halb inimene ja saan selle eest karistatud, aga hirrrmsasti tahaks kirjavigu parandada eestikeele osas ja nii. :)