neljapäev, aprill 10, 2008

Elagu s6ltumatus!

Ma olen t2na endaga v2ga rahul, ennast peab ikka armastama exole ju :D Ma olen juba 7st yleval, terve maja koristasin 2ra, pesuga m6llasin ja 6htus66gi valmistan ka mina. Vabal tahtel k6ike :D Ma ravin laiskuseussi endast v2lja, ehk mida rohkem teed, seda rohkem j6uad.

Igatahes kohe kui v6imalik, tahan lisat66d tegema hakata, et siis ikka 6 p2eva n2dalas oleks midagi kasulikku tehtud :D Ma ei ole rahaahne, aga teate kyll EEESTI NAINE SUUDAB K6IKE!!! Ma ei taha logard olla, ykskord l2hen mehele siis on ka vaja ise ok v2lja n2ha, kodu korras hoida, lapsed pestud kammitud ja no minu pilotaaziga preili tahab ka karj22ri ju teha :D Sp harjutangi varakult end t66inimeseks. Nagu ma varem olen maininud s6ltumatus on ylek6ige.

Ma n2gin ka t2na 66sel j2lle mingeid veidraid unen2gusid, raamatus mida ma praegu loen on kirjas, et kui n2ed ebameeldivat und, pane sellesse palju armastust ja muuda see heaks. N2gin siis mina yht v2ga ligit6mbavat meesolevust unes ja tal olid mingid koledad turu pastlad /potased jalas ( no k6ik teavad, et kui mees kingi ei oska valida, siis pole minu jaoks ) . No enivei, naersin mina 10 minutit 66sel kell 4 oma toas, sest kujutlesin end oma unen2gu ymber kujundamas, kuidas ma ikka ilusad valged papud kenale meesolevusele jalga saan :D hahhaha:D

Varsti on oodata yht kunstiteost minu postkasti, sest minu rockikarust s6bral on kuldse k2ed ja ta otsustas mind paberile j22dvustada. Varsti v6in kodus n2ituse avada :D

Igatahes, ma tahtsin 6elda: K6IGEGA SAAN HAKKAMA, K6IGEGA! V6tke kohe varakult endale selline suhtumine... Ja kui te midagi ei oska v ei tea, siis googeldamine aitab alati ja asjad mida te ei oska saavad selgeks harjutades. PYYDKE elus t2iuslikkuse poole, te ei saavuta seda kunagi, aga see teekond on ise nautimist v22rt :)

Ma l2hen nyyd kokkama! Ma ei oska seda, aga nagu ma Margusele eile ytlesin, kui ei oska, ytle: "Ma olen proff!" :P

P2ikest ja armastust!!!

Kommentaare ei ole: