kolmapäev, aprill 02, 2008

Miss, miss a lot

On ikkagi m6ningad inimesed, kellest ma r2igelt puudust tunnen :( Nimesid ei hakka eraldi v2lja tooma:P Nagu ma varemgi olen 6elnud ja nagu ytles Kadi, kes USAs veel endiselt, et see on periood elus, kus Sa n2ed 2ra, kes on Sinu t6elised s6brad. Nii see t6esti on...

Meil on ilmad v2ga ilusad, aga ma siiski ei suuda siin lyhikeste varukatega k2ia ja sellep2rast olen ma inglaste silmis t6eline kylmavares. Nad ilgelt imestavad, et meil on Eestis ju kylmakraadid ja lumi ja r2ige talv ja mul on siin kylm. No ma ei tea, me vastavalt ilmale riietume ka siiski :S Ja ma mingi eskimo t6esti pole.

Siis sain ma t2na teada, et neil kylateedel siin vb s6ita 100km/h. ABSURD!!! Ma sain 4 rajalise peal ( ok 2+2) trahvi, sest ma ei s6itnud 90ga :S Krt ma sellest kyll aru ei saa kuidas siin nii suur kiirus lubatud on - sest kui 2 autot tulevad teel, kus nad yksteisest m66da ei mahu m6lemad 100ga, siis tagaj2rjeks on ilmselt surm. Isegi mu mentidest peretegelased s6idavad k6igest 50ga siin. T2na oli hea nali, s6itsime pereemaga, tema oli roolis, taga 3 last ja perepoeg seletab, et:"Me peame turvav66d kinni panema, sest siis kui 6nnetus juhtub oleme p22stetud, aga yldiselt ei pea p6dema, sest kui midagi juhtub, siis nemad 2 seal ees saavad surma " :D Tnx Dan :D

T2na oli yldse busy p2ev, v2iksemaga k2isin playgroupis, see on u nagu eestis beebikool vms. Emad lastega - m2ngitakse lauldakse, mammad joovad teed ja kohvi, lapsed mahla. Hullult kift oli, palju toredaid naisi ja kifte p6nne :P PS! Mul pole endiselt lastest k6rini :D Igatahes kui endal peaks kunagi lapsed syndima, siis teen ka sellise kifti koha emmedele, et nad ei peaks kodus kopitama ja saaksid omavahel suhelda ja lapsed saaksid varakult sociallife'i nautida. Pealegi k6iki m2nguasju ei jaksa ju koju osta ja lastel saab k2hku villand. siis hea kui mujal saab vahel m2ngida. Minu lastel muidugi m2nguasja puudust kodus pole, olen nende sisse uppumas... :S

Igatahes m2ngugrupis oli Maggie, kes pakkus, et saaksin yhel showl esineda :P Mingite muusikutega, suurem pidu siin tulemas :D Pannakse mingite folgivendadega kokku vast. Eniveis kui naistega v2lja l2hen ja pubis paar drinki nendega teen, kuulen l2hemalt :D Nyyd siis teate, kuidas rahvusvahelist karj22ri teha :D Ema r22kiski 6htus66gilauas isale, et Kadri l2heb varsti esinema ja siis pereisa hakkas kohe laulma "74/75" ja siis lapsed k6ik riburada m66da j2rgi - nii armas oli (A)

Eniveis, endiselt on k6ik h2sti ja t2na suutsin ka v2ravast sisse saada nii, et pererahvas arvas, et olen 66sel harjutamas k2inud :D Oi rsk, tulge k6ik siia, ma tahan n2ha neid n2gusid siinsetel teedel:D (6) Karjute ja istute kyyned istmes :D

Teatime j2lle - seekord siis saab tglt ka teed, tegelikult t2hendab teatime 6htus66ki siin riigis :D Mis toimub kell 5 tavaliselt, ilmselt sellest ka v2ljend kella 5 tee, mille peale k6ik eestlased arvavad, et ainult teed saabki :D

Kommentaare ei ole: