esmaspäev, aprill 14, 2008

6nn v2ikestes asjades...

Kui tihti teie leiate end nurisemas? Raha on v2he, k66k vajab remonti, lapsed vinguvad, mees on lontrus jne jne... AITAB!!!

Milleks? Kas te vahel ka r22gite, kui ilus k6ik on? Kui palju on Teie elus seda, mille eest t2nulik olla. Ausalt 6eldes mina t6usen hommikuti ja t2nan Jumalat k6ige selle eest mis mul on, sest mulle on antud t6esti palju. Ma m6tlen tihti oma s6pradele, nad on t6elised p2rlid, kellele v6in alati loota, saan helistada 66sel, nad nutavad koos minuga, r66mustavad minuga, mu telefon uputab s6numitest, mida ma ei suuda kustutada, sest nad on suutnud ritta seada k6ige ilusamad s6nad. Ma m6tlen tihti oma perele, v2iksele aga armsale, kes taaskord on toetanud mind igas olukorras. Ma olen t2nulik selle eest, et igap2ev leian endas uusi ideid, kuidas midagi muuta, ma janunen teadmiste j2rgi, viimasel ajal tunnen veel v6imsamat t6mmet psyhholoogia poole, mulle meeldiks v2ga kui saaksin tulevikus tegeleda pereteraapiaga. Ma n2en kuidas inimesed annavad alla, kuidas laste synd teeb vanemad kaugeks, kuidas olmeprobleemidel lastakse h2vitada see, mille p2rast 2 inimest on kokku tulnud. Ja see k6ik m6jutab meie lapsi ja nende tervist. Paljud pole siiani veel m6istnud, et meie vaimne seisund m6jutab meie fyysilist poolt. Ma olen selle ise l2bi teinud, u aasta tagasi olin vaimselt l2bi ja enamiku ajast lebasin haigena voodis, hetkeni mil leidsin j6udu endas tulla olukorrast v2lja ja nyyd pole ma haige olnudki :) V6tke yks eesm2rk korraga- k6ige t2htsam on armastada iseennast, kui te austate, v22rtustate ja armastate iseennast, siis teevad seda teisedki. 2gre elage kellegile teisele, kui te olete ise 6nnelik ja teil on k6ik mida vajate, siis uskuge j2tkub teil nii aega, raha kui j6udu aidata ka teisi. Prioriteedid ja v22rtushinnangud on need, mis aitavad Teil oma elu korda seada. Aga ma kordan r22kides v22rtustamisest, tuleb alustada iseendast. Ja kui Sinus on midagi, mis Sulle endale ei meeldi, siis alusta t66d iseendaga juba t2na !

Kommentaare ei ole: