laupäev, aprill 26, 2008

Kirju maailm

Ma juba vabandan ette, et t6esti iggap2ev ei j6ua siia midagi kirja panna ja alati pole midagi 6eldagi, ka minu praegu loetav raamat " The rules of life" ytleb, et kui Sul pole midagi tarka 6elda, 2ra ytle midagi. Ausalt 6eldes olen selles raamatus pettunud, sellisega oleksin isegi hakkama saanud, aga kuna otsisin lihtsat lugemist, siis k2ib kah.

Niisiis ajast r22kides, kui ikka p2ev aega lastega m6llata, siis uskuge mind, aju on suhteliselt v2lja lylitunud ja energia otsas, nii, et pyydke mind m6ista, samas ma yritan leida aega, et m6ned oma m6tted siiski kirja saada ja alati kiire ylevaade toimuvast anda.

Eile olin perega j2rjekordsel maja peol, seekord siis olid Uus-Meremaalt nende s6brad siin kandis. Nimelt perekond on p2rit Inglismaalt, aga kolisid Uus-Meremaale ja nyyd tulid vanemaid ja s6pru kylastama ja kolistasime meiegi kohale. Seltskond oli suhteliselt kirju, v 6igemini pigem must-valge. Peamiselt heal j2rjel olevad arstid k6ik. Leidus igasuguseid, m6ne olekust v6is v2ljalugeda vastikut k6rkust, m6ni oli 22retult s6bralik ja tore. Yks naine tuli minuga vestlema ja uuris kust ma p2rit olen ja kuidas mulle siin meeldib jne. Ja kui mu vanuse 2ra kysis ytles: " Oo, mul on 20 aastane poeg, Jack, ma tutvustan teda Sulle, ta saaks Sind igalepoole v2lja viia, on su 6htud vabad? " Ma u, et no heakene kyll, uued tutvused ei tee iialgi paha:D Siis kadus see ema 2ra ja 5 min hiljem kargas sisse karvane tegelane, kes nimetas end Jackiks :D Seal me siis vaatasime laste ja Jackiga mingit filmi :D Kui tuli sisse ema taaskord: " Siin Sa oledki, oo te olete juba tuttavad". Mu esimene m6te oli : " OMG!!!" Tegelikult tore ju, kui on selliseid kifte emasid :D Poeg ise oli m2rksa tagasihoidlikum.

Nyyd aga siiski asjast, ehk miks ma sellele peole l2ksin. Pidin seal kohtuma mehega kes korraldab yhe 6llefestivali muusikalist poolt. Me r22kisime asjadest ja ta tegi mulle pakkumise, et valin 10 lugu, edastan temale nimekirja, tema r22gib muusikutega v sebib tausta ja ma olen oodatud festivalile esinema. "Oled huvitatud", kysis tema. " Loomulikult!" vastasin mina. Nii lihtne see siin ongi :D Sa annad oma lindistuse, vajalikud kontaktid kuulavad selle l2bi, ytlevad oma arvamuse ja pakuvad v6imalusi ennast promoda.

Olen hetkeseisuga v2ga rahul. Kuigi nyyd on vaja kiiresti tegutseda, leida 6iged lood, 6ppida s6nu ( dear god, ma vihkan s6nade p2he tuupimist, aga inglise keeles ma ilmselt ei luuletaks ka midagi asemele kui need laval ununevad :D )

Veider, aga 66klubist pole mulle senini vastust tulnud. Ma kipun arvama, et mu CV oli liiga hea :D Sest nad tavaliselt v6tavad inimesi, kel pole v2ga palju varasemat kogemust. Kes teab, vb olid kohad t2is. N6me on see, et vastukaja ei saa :S Matsid!
Teisalt ma j2lle m6tlen nyyd, kus mul on p2evaplaan paika loksunud, et nv-sed on ainus aeg kus puhata saan. Kas ma ikka tahan ennast tappa, eriti nyyd, kus mul on v6imalus muusikaga j2lle tegeleda :P Otseselt mul ju suurt rahavajadust siin pole... See t66 oli pigem sp oluline, et uusi tuttavaid saada. Esmasp2evast l2hen ma siis keelekursustele, loodame, et sealtki leian kedagi kellega enda keelt praktiseerida ( kuigi ilmselt on nad seal sama vigased kui mina ).

Igatahes armastan & igatsen & hoian Teid ikka k6igega kursis :)

Kommentaare ei ole: