laupäev, aprill 26, 2008

Kypsuskirjand...

Olete juba teemadega kursis? Teen oma lemmikud boldiga ;)

1. Võrdsete võimaluste Eesti
2. Mis viib elu edasi – kultuur või kapital?
3.
Virtuaalsed inimsuhted
4.
Tänapäeva maailma hirmud
5. Sport tähendab võitude hinda ja kaotuse kibedust
6. «Eesti suurim turvalisusrisk on harimatus.» (Jaak Jõerüüt)
7.
Olla nagu kõik või jääda iseendaks?
8. Kunst avab tee maailma mõistmisele
9.«Sõjalt ei saa oodata mingeid hüvesid.» (Vergilius)
10. Ajakirjandus peab ühiskonda parandama


Ja yllatus, yllatus VIIMAST teemat ma ei valiks iialgi :D Kuigi nyyd j2rele m6eldes, siis 2a tagasi, oleks see teema mulle sobinud, sest TY-sse astusin ma just m6ttega saada ajakirjanikuks, et midagi muuta... Oman seda m6tet senini, aga arvan ja olen omal nahal tundnud, et Sa ei pea olema paberitega ajakirjanik, et meediasse p22seda. Ja nagu ma varemgi olen 6elnud, minult v6ttis ylikool viimsegi loomingulisuse ja tahte, sest ylikoolist tulevadki kuivad kirjanikud( siinkohal ma ei ytle, et k6rgharidus jookseks kylgim66da maha) ... Masstootmine! Vorbime uudist... Ei, mind ei koti, et plomm plahvatas Tartu kesklinnas, ma ei taha sellest kirjutada...ma ei taha, et keegi ytleb mulle mitu rida vb minu lugu pikk olla, mis ma kirjutan oma l6igu l6ppu v algusesse. Mind huvitab mis sai sellest tyybist, kes seal plahvatuses pimedaks j2i v k2e kaotas... Ja selleks, et temaga teha hea lugu ei pea olema kraadiga ajakirjanik, selleks peab olema hea inimeste tundja. Ja seda kulla s6brad, ylikool teile ei 6peta...

Ylikoolist r22kides, retoorikat ma kyll igatsen taga ja religioonipsyhholoogiat. Esimene annab v6imaluse praktiseerida k6nepidamist, sest olge teoorias kui tugevad tahes, PRAKTIKA loeb, laval olemine , publiku ees olemine, see k6ik muutub mugavamaks ja nauditavamaks ajaga... Religioonipsyhholoogia oli p6nev, 6ppej6ud suutis r22kida asjadest seotult ja huvitavalt. Polnud kuiva teooriat, olid mahlakad teadmised.

Kommentaare ei ole: