pühapäev, aprill 13, 2008

Vabadusest suhtes

Ma olen t2heldanud, et v2ga paljud, ilmselt eriti meessugupoole esindajad pole kunagi p2ris t2pselt m6istnud, mida ma pean silmas sellega, kui ytlen, et ka suhtes olles, tahan s2ilitada vabadust. Enamikele seostub see tahtega pidada paralleelselt teist suhet vms. J6udsin oma loetavas raamatus peatykini, mis r22gib armastusest ja vabadusest ning nende kahe seosest hea suhte toimimisel.

" Kui armastuses puudub v6i on v2he vabadust, siis tekib armukadedus, vihkamine, armastus samastatakse kaastundega ja inimene laskub enesealandamiseni ja edasi eneseh2vitamiseni. Kui see p6him6te v6tta aluseks kohe alguses, mehe ja naise suhete tekke momendist, siis kaob partneri enda kylge sidumise ja omandiks muutmise soov. Siis oleks lahutusi palju v2hem ja armastus on tugevam ( vabadus tugevdab armastust! ), armastuse ruum, milles lapsed on 6nnelikud, oleks avaram. "

Ja nyyd k6ige olulisem, mida taaskord inimesed aru ei saa... Yksk6ik kellega ma koos olen, kas ma olen vaba v seotud, yksk6ik mis juhul: MINU HING PEAB OLEMA VABA, mitte keegi ei saa trygida minu ellu ja takistada mul minu elumissiooni t2itmist.

"Elavad m6tted" kajastab seda teemat nii:

"Iga hing tuleb siia ellu lahendama oma ylesandeid, omandama oma kogemust ja kellegil ei ole 6igust piirata selle hinge vabadust. "


Arge Siduge ennast inimestega, kes on teile koormaks, kes takistavad Teie arengut, kes ei lase Teil "hingata", kes ei lase Teil olla TEIE ISE. Teine pool peaks Teid inspireerima, motiveerima, laskma Teil tunda ennast h2sti, alati iseendana, tooma teis v2lja parimad omadused. Igas inimeses on eluj6ud, suhe tasub end vaid siis 2ra, kui teine pool annab teile veel enam energiat. Kui te tunnete end v2sinuna, tyhjana, siis 2rge kahelge, tehke sellele l6pp juba t2na - l6pp enne, kui on hilja.

Kommentaare ei ole: