laupäev, aprill 05, 2008

Teen 2ra!

Tegelikult ma isegi ootan juba aasta m66dumist, sest siin olemine on minu aju j2lle t66le pannud... Sellep2rast ma siia muidugi tulingi, otsima v2ljap22su loomekriisist, mis mid Eestis tabanud oli. See on k6ige kohutavam tunne, kui sa tunned, et jooksed peaga vastu seina, tunned et oled valel ajal vales kohas.



Loen praegu raamatut, mis Eestis pooleli j2i - "Elavad m6tted" ja ma saan sealt tohutult inspiratsiooni ja kinnitust sellele, et liigun 6iges suunas. Ehk siis kui Sa tahad olla yhiskonnale ja maailmale kasulik, pead k6igepealt suhted endaga korda saama, tegema r2nnaku sygaval sydames ja hinges, puhastama vaimu r2mpsust. Ja k6ige parem on seda teha yksi.



V2ike puhkus kulus mulle v2ga 2ra, kuigi see puhkus siin on pitkitud t66ga ja pole just v2ga lyhike, aga ootan nt juba j2lle Eestis kooli tagasi minemist, ma olen enesekindlam, puhanum ja ma tean, mida ma tahan... Ilmselt siis j22n siiski suhtekorralduse juurde. Aga ma ytlen ylikool on ylet2htsustatud ja ma ei arva, et see mis sealt tuleb, jookseb kylgi m66da alla, aga fakt on, see, et mina otsin elus enamat, kui seda pakub "paber". Ja ilmselt j22n ma edasi uurima k6ike mis on seotud religiooni ja energeetikaga, sest ma olen v2ga veendunud, et tahan inimesi aidata ja mitte n6iarohu ja medikamentidega, vaid palju lihtsamate v6tetega - inimesed peavad 6ppima iseennast tundma, see v6tab aastaid, aga l2bi selle on v6imalik meil endeid aidata. Selleks, et saavutada hea tervis, head suhted, peab ennast analyysima, j6udma tuumani, miks on asjad nii v teisiti.



Igatahes Eestisse naastes kavatsen Viljariga tehtud plaani ellu viia ja hakata b2ndi asja ajama, sest iga unistus j22b unistuseks kui reaalselt midagi ette ei v6ta, siis ma tahan siiski saada Ursel Oja juurde hingekirja, sest professionaali k2e all saab alati areneda, seda enam, et ta m6istis seda mida just mina vajan... Ja muidugi tahaks ma l6puks oma kodu muretseda. Minu jaoks on iseseisvus 22retult oluline, ma ei taha s6ltuda kellestki ja sellep2rast ei j22 ma ka ootama rikast meest, kes mulle mersu ja maja ostaks. Minu jaoks on t2htis, et mul on koht kuhu minna ja et mitte keegi ei saa mulle 6elda, et: " Selle maja ostsin siin mina ja kui sulle ei meeldi minu reeglid mine minema" Lakku panni!!!! Ma n6ustun yhe hea s6braga, kes r22kis ka kunagi, et tema ilmselt teeb tulevikus abieluvara lepingu. Mina vaatan asjale samamoodi, igal inimesel peab olema oma pagas, millega ta ellu astub ja seda pagasit, ei saa keegi teine temalt v6tta. Ja loomulikult ma usun suhetesse mis pysivad ja rajanevad usaldusel, aga selleks ongi yhisvara... Mille nimel koos tegutsetakse ja t66tatakse, mitte et yks pool rabab ja teine naudib... Mingil hetkel on t6esti vb m6istlik omada kahe kodu asemel yhte suurt, aga sellised asjad tulevad ajaga ja just sellep2rast ma tahan, et mul oleks p2ris oma kodu. Ja no muidugi on mulle mu haridus siiski oluline, sest TY-sse saamine oli minu jaoks oluline v6it ja ma ei taha teha asju poolikult.



Endiselt, kallid s6brad, pidage meeles- elus pole olulised paberid ( abielu, haridus ), paber p6leb, pole oluline RAHA, sest ka see on paber ja p6leb, oluline on see mis on ka siis, kui k6ik on p6lenud ja see on armastus ja suhted... S6brad, pere... Need on asendamatud :)



Kas ma juba olen maininud t66 lastega on mulle j6leda titeisu peale ajanud :D Ja mul on r66m teada, et 2 v2ga olulist inimest on saamas emaks ja jagan nende r66mu ja j22n siis ootama aega, kui ise saab oma pisikest esimest korda k2tel hoida :) Beebi Kathriin ei saa ju tulemata j22da :D



Kommentaare ei ole: