esmaspäev, märts 31, 2008

Mamma mia!!!

Ilmselt enamik teist teavad, et t66tan mentide peres - ei ole lihtne elu. Eriti kui pead kohalikke teedega harjuma, Pr v Hr Politseinik k6rvalistmel... T2na siis sain pereemaga s6ita, oh Jumal, kuna eelmine nanny pani matsu, on ta kohe topelt paranoliline... K6igepealt pidin l2bima kursuse "Kuidas kasutada k2sipidurit" - ma nimelt ei tegevat seda piisavalt h2sti :D Siis sain s6imata, kui unustasin 2 k2ega rooli hoida ( pereisa oli mind hoiatanud selle eest ja ma niigi t2iega pyydsin). Asi lihtsalt selles, et neil m6lemal yle 20 aasta staazi ja kui sa oled ment, siis see t2hendab, et sind on koolitatud teistmoodi s6itma, et saaksid OHUTULT p2tte taga ajada. No nt on neil mingi teema: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ( sekundit) peeglisse vaatamine. Isegi k6igi peeglite vaatamine k2ib aja ja reeglite j2rgi. Siis on neil reegel, et auto alluks h2sti, on neil kohustus hoida rooli 2 k2ega :S

Ja ma ei saa aru palju vb olla yhes kohas nii palju lamavaid politseinikuid... Ja m2gesid :S Oeh, see on yks paganama hullumaja siin - ma r22gin need teed ja need s6idu6petajad ja Eestisse naastes olen M2rtin :D Ma ju Eestis ei teinud kunagi tagurpidi boxi ( parkimine noh), pereema t2na k2skis, ma siis kukkusin 6iendama, et olen v2ga kehv selles osas, tema selle peale, et davai, siis just teedki :S Neil on suhtumine, et kui ei oska, 6pid kohe 2ra, mitte ei v2ldi terve elu :D

Ma sain eile teada, et sukeldumiseks pole ujumisoskust vaja - kuigi ma lubasin Inglismaal ka ujumise 2ra 6ppida, siis nyyd ma kavatsen ka sukeldumise 2ra proovida :D Elatakse ju vaid korra :P

Kommentaare ei ole: