neljapäev, märts 20, 2008

"Ma ei s[[ hellitatud porgandeid"

Ikka juhtub, et s]nad sassi l'hevad:D P[[dke [le olla, mul pole siin t'pit'hti :P

Niisiis, [tleme nii, et v'ike kultuurishok ikka on k[ll, koolis ootavad lapsevanemad j'rjekorras, et oma lapsi k'tte saada, inglased on talumatult r'pased(ja ma pole just mingi puhtusefriik). Liiklusest ma ei taha endiselt r''kida, ma karjusin t'na terve p'eva k]rvalistujana :S See on midagi kohutavat... Konkreetselt kihutavad kurvilisel teel, kus ''res on hekid ja ette midagi ei n'e ja kui siis auto kuskilt tuleb vilisevad pidurid ja lased kasv]i 500m tagurpidi tagasi kuni pisut laiema kohani ja lased auto m''da ja kui ei mahu, teed akna lahti p;;rad peeglid sisse ja proovitakse nii. Teed on u 2,5 m laiad. See on nagu t'iesti kohutav - ausalt. Ma imestan, et inimesed siin [ksteist surnuks ei s]ida. Mul on kodu]ugi nii kitsas, et siit annab v'lja s]ita, eelmine n'nni, s]itis posti maha. R''kimata sellest, et rool on valel pool ja niigi kitsas ja vasakpoolne jne, on enamikud ristmikud nii, et midagi ei n'e, seisad kuskil maja v heki nurgal ja hiilid autoga. Ja peamine on see, et inglased ei plaani seda k]ike muuta!!! Sest siis s]idaksid k]ik ju nende majade vahel :S

Aga pere ja lapsed on supertoredad ja nalja ikka saab, nagu nt t'na kui j'tsin porgandid s;;mata ja minult k[siti, et kas ma ei s;; neid ja mina suure tuhinaga [tlesin: " Ma ei s;; hellitatud porgandeid" :D

Kommentaare ei ole: