neljapäev, märts 27, 2008

Liiklemine

L6puks ometi sain t2na siis mekkida Inglismaa teede ilu ja valu... Tyypilise Eesti naisena sain muidugi hakkama, aga meelakkumine see pole... Paljud asjad kinni harjumuses... Nt parem p66ret tehes tahtsin ma muidugi j22dagi paremale poole, aga tuleb ikka k2hku vasakule reastuda :D Teine asi on see, et kuna rool on teisel pool, on mu peamine m6te, et kellegiga matsu ei pane, sest olen siis kohe kutu piilu, aga ma pean j2lgima ka seda, et auto parem kylg otsapidi hekis poleks :D Siis need facking m2ed - ilma k2sipidurita siin maal l2bi ei aja. Ja muidugi peab olema maailma parim tagurdaja :S Kiiruseyletamised l2hevad siin k6ik videosse, sarnaselt Eesti s6idu6petajaga karjus ka see siin "SLOW DOWN!!!" Tyypiline Kata - raske jalaga :D Siinsetel kitsastel teedel on see muidugi ohtlik, sest pimedast kurvist vb vastu tulla kes iganes... Yldiselt olen veendumusel, et kui selle v2ljakutse suudan vastu v6tta ja Inglismaal matsu ei pane, siis olen M2rtin valmis :D M6ned asjad tulevad p2ris loomulikult, nt see et ringteel annad paremalt tuijale teed jne. Ja eriti meeldib mulle siin "Parent and child parking place" - palju ruumi (H)

Toiduga olen ikka h2das, t2na tegi pereema vorstikesi - mine noh, kui masendavad need siin on, hullemad kui Soomes :D Muidugi j2tsin ka sibula ja prokoli ( kuidas krt iganes seda juurikat 6ieti kirjutatakse) s66mata. Vaene pereema m6istis, et ma ei s66 yhtki juurvilja ja lisaks sellele olen ka lihade osas n6udlik. Oh fuck, ma igatsen oma piimatooteid - kodujuustu jne :( K2isin ise ka t2na supermarketis, ok, toit on paganama kallis, see selleks, aga musta leiba jm sellist m6nusat Eesti kraami neil pole ju... ja see on kohutav. J2tkan r6stsaia ja singi s66mist :D Ajah, nad suudavad mind siin sokeerida isegi lihtsa v6isaiaga. T2na nt sain saia pasteedi ja juustuga :D Eestis ma vaevalt neid 2te kokku paneks :D

Eniveis, tulles tagasi s6itmise juurde, siis 6petaja Phil oli lihtsalt nii kift. Naersin terve s6idu aja nagu hulluke... Selliseid oleks Eestisse vaja :D Imelik on see, et ta kysis, et kust ma nii hea inglise keele olen saanud, ylikoolist? Ma ei saa aru, aga Eestis ma ei oska kunagi s6nakestki, inglise keel oli mul sisuliselt 3 keslkoolis. Siin ainult vuristan, enda meelest kohutavalt, kohalike meelest olen keele proff :D

Aga krt, ma ei kahetse ikkagi, et ma tulin :P Elus peab koguaeg end yllatama & yletama...

PS! Ema, kus mu Eesti kommid on? Postiljon on need vist 2ra s66nud :S

Igatsen! Armastan!

1 kommentaar:

heleele ütles ...

Hei!

Tegelikult pole piimatoodetega siin riigis isegi k6ige hullem lugu. Muidugi pole riiulite viisi h2id asju, nagu kodus.. aga kodujuust on n2iteks siin isegi parem kui Eestis. N2iteks Tesco v6i Waitrose'i cottage cheese. Siis Onkeni Wholegrain Biopot jogurtid meenutavad enam-v2hem koduseid, kuigi maitseid pole nii palju. Ja k6ikidel kaubanduskettidel on olemas ka oma maitsestamata jogurtite range, sinna lisa lihtsalt mingeid puuvilju oma valiku j2rgi hulka ja ongi imeh22 jogurt olemas. Buttermilk on nagu keefir ja sour creamiga ei soovita ma yle pingutada, sest see on rasvasem kui meie oma hapukoor aga maitseb i-m-eh2sti.
Musta leiba leiad organic shopidest, seal on ka igasuguseid muid h2id teraviljatooteid, kuigi jah..mitte just k6ige odavama raha eest..

Maarja