teisipäev, märts 18, 2008

Minek!

Oeh... Sain just oma kohvri pakitud...ega pole just lihtne aastaks asju kaasa organiseerida. Kummalisel kombel polegi paljut, mida tahaksin nii väga kaasa vinnata- köha/nohu ravimid, paar hilpu, tikk-kontsad, juuksehooldusvahendid ja vsjoo. Ja muidugi hulgaliselt lähedaste pilte :P Mille najal õhtuti nutta :D

Mis tunne on? Tunnet polegi, vb pole veel kohale jõudnud. Sõbrad on olnud imearmsad ja häid soove tuleb uksest ja aknast... Kes saadab messi, kes kaarti postkasti, kes toob lilli ja kes niisama tihub nutta - kurb ikka. Hommikul helistas Kadi USA-st, tal saab varsti 6 kuud täis ja tuleb koju. Ütles ka, et see kogemus on teda märksa tugevamaks teinud ja nüüd mõistab ta ka paremini, kes on tema tõelised sõbrad. Ka mina lähen otsima paljusid vastuseid... nii eraelu kui karjääri ja kooli vallas.

Aga te võite minu arvamust kevade saabumisest ja pilti minu kevadisest olekust näha neljapäevases Koidus :D

Aitäh Teile sõbrad, selle eest, et olemas olete ja et mind alati toetate :)

ARMASTAN!!!

Ja nüüd minu viimane öö minu pehmes ja armsas voodikeses...

PS! Aitäh Sulle, et need päevad eriliseks muutsid - oled mul meeles ;)

Kommentaare ei ole: