teisipäev, märts 04, 2008

Nimekaimu elutunnetus...

Lugesin just artiklit Kadri Kõusaarest ja pean tunnista, et tema jutus oli päris palju sarnast minu peas uitavatele mõtetele:

"Ei ole lihtne leida härra Õiget!" Üks Kadri sõber öelnud talle - lasku ta oma meesideaali osas latti madalamale või jäägugi üksikus! ( Sõber Kristjan, need olid ka Sinu sõnad mulle) "Ma olen kriitiline, ja enesekriitiline samamoodi, sest ega ma ise ka mingi lihtne inimene ole, täitsa frukt!" ( No minu puhul kehtib ka see 101%) Eks ole Kõusaare sõnul neidki juhuseid, kus kõik mehe osas justkui klapiks. Tegemist on maailma parima mehega, on igati vaimne ja seksikas isend, aga mida ei ole on tunne! (Eks see mees, kellele ma seda alati öelnud olen, tunneb end ise nüüd ära ;) )

Ühtlasi on kindel, et mees, kes Kadri saab, peab olema ka rahulik ja tasakaaluka loomuga, närvihaiged talle ei meeldi! ( No seda minagi, kiiksuga vendade koht on Raja tänaval endiselt ) Samas võiks see mees olla aga karismaatiline, et naine intuitiivselt kalduks elus siiski tema järgi: " Muidu olen ma ise intensiivne ja domineerija tüüpi, aga mehe ja naise suhtes mitte. Mees peab juhtiv pool olema." ( Taaskord olen sama meelt, ma olen suht päheistuja tüüpi ja sellepärast ma hindangi mehi, kes oskavad ja suudavad mind paika panna)

Kadri tahab väga lapsi saada. Ta tunneb endas viimastel aastatel tärkavat metsikut emainstinkti.Emakssaamine peaks teoks saama lähiaastatel, siis on juba ringi ka rännatud. ( No mul ka juba see bioloogiline kell tiksub :D Ja väga õige, et inimene tahab enne ilma näha kui lapsi vorpima hakkab)

Kadri arvates on pikemas kooselus aga tõenäoliselt rohkem sõprust, sest kirg on mööduv nähtus: "Kirg on nagu armastus ja sõda üheskoos - sa ei saa rahulikult olla. Aga sõprus tähendab, et sul on mõnus inimesega koos olla. ( Just Timo hiljuti meenutas mulle minu enese sõnu, et tõeliselt hea suhe saab alguse sõprusest... arvan seniajani nii, et armastuse alustaladeks on usaldus ja austus ja see tekib ajaga)

Kadri arvab, et ta on täna selle härra Õige osas juba valmis kompromissiks, sest nagu aeg on näidanud , ei ole ühtki mees suutnud seljatada üht suhet, mis lati Kõusaare jaoks teise poole suhetes sedavõrd kõrgele tõstiski."Pärast teda on olnud mul tõesti raske leida inimest, kes oleks sama võimas kuju nii füüsiliselt kui vaimselt", ohkab Kadri nimesid nimetamata. ( Jaajaa, omast käest tean, et isegi aastate möödumine ei kustuta ideaali, kui kord on olnud au sellise inimesega kohtuda )

Kadri tunnistab, et tahaks armunud olla, sest seda tunnet pole tema elus enam ammu olnud:"Mõtlen sellest kellestki. Ma loodan, et see tunne ikka tuleb." ( Peaasi, et mingi keelatud vili poleks, aga jah, seda tõelist tunnet, ja ma ei räägi siin ihast, läheduse vajadusest jm sellisest, vaid tõesti tundest, et liigutaks mäed paigast, vot seda tunnet võiks küll korra elus veel tunda. Või võiks lausa öelda, seda tunnet, uues ja veel võimsamas võtmes tunda )

1 kommentaar:

preili Pajumägi ütles ...

:D :D :D :D