laupäev, märts 29, 2008

mmm...

On yks asi, mida ma 100ga igatsen - laulmine... Ja mul on siiralt kahju, et mul j22b see aasta Ursel Oja juurde katsetele minemata :( Aga mul on tema s6nad meeles, et rock on minu jaoks loodud ja seda rida pean edasi ajama. Ja seda ma ka teen. Praegu muidugi oleks superluks kui saaks siin kuskil laulmas k2ia, et h22l rooste ei l2heks. Loodan endiselt peretuttava peale :P

Praegu kuulasin just seda lugu: http://www.youtube.com/watch?v=zcnzEGH3kSk

Marguse esituses k6lab see muidugi m2rksa paremini (h)

T2na on Inglismaal suur kellakeeramine... tund edasi :P Ja lisaks sellele peab 8st 9ni pimedas istuma :D Hoitakse elektrit kokku ja k6ik kustutavad tuled 2ra :D

T2na sain m6nusat kadedust tunda - lastele anti kalapulki :D Ainuski asi, mis Eesti toitu meenutab ja mina ei saanud :D Uurisin siin veidi Eesti rahvustoite, peaks perele ju miskit tegema, aga no ma pole just eriline syldimeister ja selleks, et hapupiima k6rti teha on ilmselt hapupiima vaja :D:D:D

Olen m6istnud t6siasja, et nii nagu ei saa ema olla kellast kellani ei saa ka nanny olla kellast kellani, eriti kui elad perega koos... T2na on teoreetiliselt mul puhkep2ev, aga millegi p2rast magas keegi hommikul kell 7 juba minu 6lal ja kell 9 ronis keegi raamatuga minu voodisse :D 6htupoole tegin v2ikest uinakut ja kuulsin kuidas pereisa ytles, et: " Sa ei aja Kadrit yles, tal on vabap2ev, ta ei pea Sinuga t2na r22kima" :D

Igatahes, kell on 8 saamas ja algab pimedus :D

Armastan!

Kommentaare ei ole: