laupäev, märts 22, 2008

K6ik on teistmoodi...

Enivei, t2na sain siis teada, et pereisa on endine vetelp22stja :D Ja ta lubas mind ujuma 6petada (Y) Teate kyll, ma pole seda 21 aasta jooksul 2ra suutnud 6ppida, kui selle siin selgeks saan, siis annan kyll Paulile medali & endale ka :D

T2na sain ka oma esimese palga (h) Mitte, et ma raha p2rast siin oleks vms, lihtsalt tore on kr6bisevat k2es hoida :D

Sry, ma olen 6ppinud siin kiiresti ylevaateid oma elust tegema, mu blogi pole eriti filosoofiline enam:P

Igatahes, ma armastan siinseid inimesi, eestlastest totaalselt erinevad - abivalmid, s6bralikud, r66msameelsed, avatud, olen v2ga kiiresti omaks v6etud. Nagu ma varemgi olen 6elnud, on mul ka supertore pere... Praegu l2hengi nendega j2lle teed jooma ...

Igatahes s6brad : Soovitan soojalt elus 180 kraadiseid p66rdeid...

Kommentaare ei ole: