teisipäev, märts 25, 2008

Laura l2heb koju...

...ja minul l2heb siin pisut kurvaks, aga pole hullu, keel tulebki paremini kui eestlasi pole :D T2na k2isime kinos Step up 2te vaatamas - v2ga hea film, soovitan k6igile... Samas tulid oma s6brad ja peod meelde... Tegelikult olengi praegu siin t2nu oma s6pradele, sest ma tean, et side minu ja nende vahel on nii tugev, et yks n2rune aasta ja tuhanded miilid seda ei riku... Ma t6esti armastan oma s6pru :) Ma ei pea selleks olema siin, et seda m6ista... Aga samas ma naudin seda, et saan olla v2ike tera suures maailmas, avastada maailma, n2ha teist kultuuri... See annab nii palju juurde...

S66misega oli t2na hea nali, pereema tegi mingit imelikku liha, ma istusin ja s6in ise n2ost roheline :D Kuni ta l6puks ytles, et sa ei pea ju seda s66ma :D ei taha ju ebaviisakas ka olla, aga see oli t6esti jube.... :D

ARMASTAN!!!

Kommentaare ei ole: