pühapäev, märts 23, 2008

Terrible sex!!!

Ehk siis pereisa Paul leiutas s]na "Terviseks" asemel uue -terrible sex :D

T2na k2isime perega Hiina restoranis - k6ik oli v2ga maitsev, erinevalt Eestis olevatest chainakatest, kus toidud on too spaisised ja vastikud.

Pere pisim on haige ja l2ks emmega haiglasse, aga usun, et see m66duv k6hugripp or smt that. Siinsed lapsed on normaalsed, l2hevad kell 8 juba tuttu, nendega pole muret selles m6ttes.

T2na uurisin ka liikluse kohta, et kuidas siin parema k2e reegel toimib, neil see puudub, kuna k6ikjal on ringteed.

Igatahes, saatke mulle dvd-sid :D Et ma saaks oma 6htuid sisustada kuniks ma uusi s6pru siin leian ja ise liikuma saan hakata, praegu suht kehv seis, kindlustust ei ole veel tehtud ja ma ei saa ise s6ita veel :S Mitte et ma v2ga kipuks liiklusesse ...

Ok, missin Teid k6iki...!!!

Kommentaare ei ole: