esmaspäev, märts 24, 2008

XXX

Ma aus6na ei harju nende teedega vist kunagi... t2iesti haige!!!

Eniveis, t2na k2isime Tina ja Lauraga kylas naisel, kes oli yleeile just synnitanud. Olen ennegi vastsyndinut hoidnud, aga ikkagi v6ttis seegikord k2ed higiseks - nii v2ike ja 6rn. Ja kuna tegemist oli selle naise 3nda lapsega, siis kuulasin pool tundi inglise keelset juttu synnitusteemadel :D Jutud elust enesest - kas pole :D

Homme l2hen oma uut kooli vaatama ja uurin kas ja kuna mul koolip2evad siis on :P Kinno l2hme ka, sest Step Up2 j2i Eestis n2gemata ja ma tahan seda kindlasti n2ha.

Igatahes ... Inglastel on selliseid kombeid, mis ikka meile kui eestlastele harjumatud on, nt trambivad nad igale poole jalan6udega sisse :S Siis see facking tee, seda juuakse kyll 66d ja p2evad ja muidugi m6ista piimaga- olen juba harjunud. Ja muidugi MUSITAMINE :D Lapsed ei l2he kuhugi enne kui nad musi pole saanud:P T2iskasvanud tervitavad samamoodi, nii, et olen siin l2bimusitatud :D

Muideks, olete saanud m6ne kirja Inglismaalt??? Nimi ja 3 risti ( XXX ) need t2hendavadki musisid, ehk siis lots of kisses :P

Olen t2na kuidagi v2sinud ja suht esimest korda tunnen Eestist puudust... Mul on villand neist hekkidest ja n6metatest teedest, Eestis s6idad kuhu iganes k6ik on tuttav ja turvaline... Eks iga asi vajab harjumist.

Pereema saadab minu 74/75-i mingile oma s6brannale, kelle mees on muusik...Nii, et hoidkem p6idlad pihus, ehk saan hakata siingi oma lemmiktegevusega tegelema...

Igatsen/armastan! ( Ja t6esti sry, et mu sissekanded on sellised igava p2evikupidaja vormis, aga ise te tahtsite teada kuidas mul l2heb ja mida ma teen ja p2eva l6puks ei j6uagi siin v2ga romaani kribada)

Kommentaare ei ole: