reede, mai 02, 2008

Eba6nn

Meenutades seda, et mu vanaisa loobus oma parimast s6brast p6hjusel, et see koguaeg oma kassist vatras, siis ma yritan Poppyst enam mitte kirjutada :D Aga jah kolmap2ev-reede on mul yldiselt megabusyd ja pole j6udnud siin midagi m6elda v2ga... Ilmad on ilusaks l2inud, kuigi UK kohaselt v6id saada iga kell vihmasopsaka kaela... Aga yldiselt on elu kuurortlinnas m6nus, p2ike paistab, pistab p6nni autosse, keerad tymmi p6hja ja vurad randa - elu nagu paradiisis :P

Nagu ma eelnevalt kirjutanud olen, siis ilmselt esinen 20-22 juunil toimuval Summer Moon Festivalil. Olen oma repertuaari paika saanud, kui keegi selle nyyd korraldajale 2ra viskaks oleks ka tore. Halb uudis on, see, et t2pselt sellele n2dalavahetusele oli planeeritud perega telkimine yhes j6ledalt suures ja vinges l6bustuspargis, 2 p2eva puhast m6llu. J22n sellest nyyd ilma ja pere ei saa ka minu laulmist vaatama tulla, millest on ilgelt kahju. See-eest, kes kylla tahtsid tulla ( ema, Janika jt ) , kuna maja on vaba, oleks pisut lihtsam Teid kuhugi paigutada... Aga nagu aru sain, enamikele sobis juuli kuu...

Eile oli mul 22retult pikk ja v2sitav p2ev, l2ksin veel peale kuti koolip2eva nendega parki m6llama, kui l6puks koju sain, oli nii laip... Hommikud alagavad minu jaoks ikkagi tohutult vara... Eniveis, v6tsin raamatu, padja, teetassi ja muusika ja kolisin verandale p2ikseloojangut vaatama, milline m6nu... P2rast p6letasin veel kyynlaid ja lihtsalt vajusin unne... Kusjuures t2na 66sel 6nnestus mul eriti haiget unen2gu n2ha, v6tsin nimelt osa saatest "American Next supermodel" hahahha:D

Hommikul n2itas 5a poistest mulle ema loori. Ta nimelt v6ttis selle kooli kaasa, sest nad r22givad seal pulmadest... 5 aastane!!! Nojah, tal tglt siin yks tsikk oli, kes grill6htul teatas, et " Dan on mu boyfriend ja me abiellume" Hmm, m6ni naine teab juba 4-selt keda ta tahab... MULJETAVALDAV! V2iksem kutt sebis samal ajal Dani tsikki 6de :D TOPELTPULMAD!!!

Kommentaare ei ole: