teisipäev, mai 27, 2008

Teisip2ev :P

T2na on minu tupsu Laura synnip2ev, aga kuna pean 6htul lastega olema, siis ilmselt t2histame homme. T2nane p2ev on alanud siiski suurep2raselt, sest juba hommikul vedasin end Jamse juurde ja m6nusalt sai j2lle harjutatud, kuigi mida aeg edasi, seda l2hedasemaks oleme saanud ja muusika vahele k2ib tublisti ch2ttimist :D T2na t6i ta lagedale oma viimase b2ndi stuudiot66 ehk siis albumi, mis oli kusjuures v2ga hea. Nende vokalist on suurep2rase h22lematerjaliga ja James ise on v2ga k6va, alles nyyd ma hakkan m6istma, kuidas mul on vedanud, et just selle tyybi otsa sattusin. Kuna meist on saanud ka head s6brad, siis musitseerimisest on saanud mulle nii sotsiaalne, meelelahutuslik kui hingeline tegevus.

Igatahes Laurtsile oli kingitust vaja ja l2ksime Jamsega linna chillima:D K6igepealt selgus parklas, et kohad on k6ik t2is, passisime siis seal t6kke taga ja kui siis roheline tuluke p6lema l2ks pidin 9 korruse pealt seda ainsat vaba kohta hakkama otsima :D Mine noh, kitsas koht ka veel...

Siis j2rgmine nali oli kaarti poes, maksin krediitkaartiga ja myyja teatas, et tema meelest minu allkiri ei meenuta kaartil olevat. Maalisin seal siis tykk aega seda ...jube.

Aga jah tyybiga saab v2hemalt minu lemmik poodides k2ia, tal on jalan6ude osas t2pselt minu maitse, nii, et me chillime papusid koguaeg :D

P2ikev2lja tulema, Eesti kommid, juust ja raamatud on minu poole teel...OLEN RAHUL! K6ik l2heb ainult yles m2ge...

Kommentaare ei ole: