laupäev, mai 24, 2008

Klubielu

Eile siis sain yle 2 kuu esimest korda konkreetselt peole...Oh seda hinge6nnistust. Ma olen tantsimisest nii puudust tundnud, et vihusin seal ikka tundide kaupa omas mullis :D Muidugi juhtus ka peol igasugu seiku...Nt suutis Laura end nii t2is juua ( mis pidavat tema puhul v2ga tavaline olema), et l2ksime tylli. No teate kyll, ma olen ju see "ema", kes hakkab kohe targutama... Aga no krt, ma tahtsin peole minna, et l66gastuda ja alkohol ei l66gasta mind ja liigtarbimine isegi kui seda teeb teine, tekitab mulle j6hkralt stressi. Igatahes siis s6imasin teda iga teise asja eest, nt et ta ei suvatsenud kotilukku kinni panna & minul ju k6ik asjad seal sees, krediitkaartidest juhilubadeni:S R22kimata 2st telefonist & koduv6tmetest... Tema keeldus lukku kinni panemast, mille peale haarasin koti, mille peale tema omakorda mulle liti kirja pani. No tuju oli kyll p2ris rikutud. V6tsime end ikka kokku ja l2ksime tantsup6randale. Laura pani koti k6rvale maha ( siin veame suuri kotte kaasas, sest siis saab joped ja asjad kotti panna, kuna riidehoid maksab ) , tantsisime siis t2ies hoos kui 2kki n2eme - kotti pole!!! Mul jooksis kyll ikka k6ik silme eest l2bi, 6nneks oli mul pass kodus, aga no lukkude vahetused, pangakaartide sulgemised, juhiload... Me olime ikka shokis. Jooksime siis kohe turva juurde, kes l2ks meeste vetsu tsekkima, mis minu meelest on suht kummaline :D No igatahes Graig oli l2inud riidehoidu ja sealt saime koti k2tte, keegi turvadest oli selle sinna toonud hirmus et p6randalt varastatakse see 2ra :S Hea loogika! Aga muidu oli klubi suur, hubane ja m6nus :) Ahjaa see ka, et siin klubides aetakse wc-des 2ri - nimelt istuvad paar tsikki ja saad osta turtsu juukselakki v kasutada higipulka v osta tampoone ja sidemeid jne :D Kohendada meiki ja pesta pead :D Ehk siis V"RSKENDADA end raha eest :D

Aga yldiselt on mul n2rvid n2dal otsa pingul olnud, sest Laura elab ju minu juures( ja mitte, et mul tema vastu midagi oleks), aga tema tyyp on mul kyll viimsed n2rvid 2ra s66nud :S Ta saadab u 60 smsi p2evas, sh 66sel...Helistab iga poole tunni tagant ja teate selliseid mehi ma vihkan... Mul on endal selline suhe olnud ja ma olin hulluks minemise 22repeal... Yks mu s6branna muidugi ytles kyll kunagi, et sa oled nii 6nnelik tydruk, sul mees saadab sulle sada korda p2evas, et armastab Sind, et minu oma teeb seda heal juhul kord aastas. Aga yldiselt, need telefoni otsas elajad teevad ka siis terrorit, kui neil midagi head 6elda pole. Ehk siis j6uame j2lle teemani armukadedus... "Kus Sa oled?" "Kellega Sa oled?" "Mida Sa nyyd teed?" "On seal palju mehi?" " Ma armastan Sind!" blaa-blaa-blaa. LASKE ELADA! See s6i l6puks mu n2rvid omal ajal ja nyyd ma pean kogu seda jama p2evast-p2eva k6rvalt kuulama & aus6na ma olen juba vihast roheline... Kuidas inimesed kyll aru ei saa, et oma partneril tuleb lasta elada...Eriti ma ei talu k6nesid, mis sisaldavad endas ajuvabadusi, armukadedust ja usaldamatust ja liigset moosi ajamist. Igal asjal on piirid & kuigi naised tahavad t2helepanu, siis sellist sorti t2helepanu vihkavad paljud... See vb ainult suhte surmani. Mind isiklikult liigne nunnutamine, n2nnutamine v2sitab...peletab eemale. Samas 2rge saage minust valesti aru, ma hoian oma parimaid s6pru ja peret ja ilmselt ei ole ma ka naine, kes oma suhte unarusse j2taks, aga lihtsalt just sellelt inimeselt kellega ma pean vb 5, 10 v 50a koos olema, ma ootaks seda, et mu n2rvid oleks korras ka aastaid hiljem & et avastada oleks ka siis veel midagi kui lapsed on juba pubekad ja esimene armastuselaine m66das. M6istate?

Ja mis on veel imelik, see, et mind hoiatati, et pane t2hele, kui Sa 2ra l2hed, siis ilmuvad v2lja need inimesed, kel on sydamel asju mida nad pole julgenud n2kku 6elda ja kasutavad v6imalust, et oled eemal ja teevad seda... Ja t2pselt nii ongi l2inud. Mis hetke seisuga t2hendab mulle, et pean distantsilt l6petama ka m6ne s6pruse... Millest on kyll siiralt kahju... Kui ma olen kedagi oma s6braks nim, siis on v2ga v2he t6en2oline, et sealt midagi enamat areneb. Kuigi jah, minu enda s6nad, et s6prusest alguse saanud suhe on k6ige viljakam, aga sel myndil on justkui 2 kylge... Ma v6in esimese kohtumise p6hjal 2ra 6elda, kas see on lihtsalt s6prus v t6esti kasutan s6pruse nimetust pigem inimese tundma 6ppimiseks. Aga yldiselt ma hakkan juba j6udma arusaamale, et mehe & naise vahel ei saa kunagi olla v2ga l2hedast s6prust, kuigi siis ma j2lle m6tlen paarile oma heale s6brale, kes t6esti on mulle nagu vennad. Aga jah, tavaliselt l6ppevad sellised s6prused kas yhe v teise poole armumisega v lihtsalt voodis :D Ja k6ige hullem on anda korvi oma heale s6brale, sest Sa tunned teda ja tead kuidas ta seda yle elab :D Ma ikkagi pean ytlema, et ma ei taha m6ttetuid , perespektiivituid suhteid ja mul pole silmi kellegi jaoks... kangekaelselt ootan ma oma kuldset n6ela :)

1 kommentaar:

preili Pajumägi ütles ...

elu ongi humoorikas.