esmaspäev, mai 12, 2008

Ma luban...

Koolip2ev... T2ielik rahvastesegu on seal...Ma ei suuda Indial Iraagil ja Iraanil erilist vahet teha, aga neid nimesid meelde j2tta on veel hullem :D Igatahes, laske aga piirid vabaks ja Poola poisid Eestisse, sest nad on p2ris numpsid :D Valged papud ja puha :D Enda eest hoolitsevad ka, no siin vist k2ivad k6ik mehed j6ukas, r22gitakse, et see pidi k6ige kuumem kohtumipaik olema :D "rgem unustagem, et ka Laura leidis oma armastuse j6usaalist, t2nu millele tuleb ta nyyd tagasi ja l6puks on kellega m6nusalt chillida :P Tglt on meil p2ris m6nus grupp koos, t2na liitus yks tyrgi tydruk, kel oli jultumust arvata, et n2en v2lja nagu venelane :D 2 otsaga asi, vene naised on kyll v2ga ilusad, aga m6ned on see-eest t2ielikud peletised, igatahes ma ei suuda m6ista kust otsast ma venelane v2lja n2en. Eelmine n2dal peeti tallides mind prantslaseks, kuna ma r22kivat sellise aktsendiga. Kooliga siis sedasi...

On midagi millest olen ammu tahtnud kirjutada, yhest erilisest perioodist enda elus, aga see v6taks ilmselt tunde ja vb kirjutan sellest oma tulevases raamatus... On aeg mis mind muutis ja paljud, kes mind tol ajal ei tundnud, ei oska ka arvata selle perioodi m6ju mulle...Sellest on m66das u 6-7a, aga veel tundub vara r22kida... Just sp tahan kirjutada, et tunnen, et paljud ei m6ista mind ja saavad minu olemusest valesti aru... Kuigi ma tean, et minu s6brad oskaksid seda k6ike v2ga ilmekalt kirjeldada... Yhel p2eval saate seda lugu kuulda minu sule l2bi, ma luban... Lugu mis paneb teid m6tlema, nutma ja r66mustama, lugu mis muudab teie suhtumist, lugu mis teeb teist paremad inimesed...

1 kommentaar:

preili Pajumägi ütles ...

Kas Laura ei jäägi Eestisse?